BF Juni 2015
Hej, har bf någon gång mellan 29 maj till 2 juni alla sidor säger olika? Har en son som föddes 13 december 2013 ,fick ett missfall i juni 2014 så hoppas verkligen detta tar sig :) är 24 år och bor i Täby.
Hej, har bf någon gång mellan 29 maj till 2 juni alla sidor säger olika? Har en son som föddes 13 december 2013 ,fick ett missfall i juni 2014 så hoppas verkligen detta tar sig :) är 24 år och bor i Täby.
Kan vi inte göra en bf lista? Så ser man lite lättare att se när alla är beräknade. Jag börjar så kan man fylla på! Sinilam 30maj-1 juni (alla säger olika) andra barnet.
]Kan vi inte göra en bf lista? Så ser man lite lättare att se när alla är beräknade. Jag börjar så kan man fylla på! Sinilam 30maj-1 juni (alla säger olika) andra barnet,24 år!
Söt! Min 10 9.5 månaders ville med vakna 06 men där var det skrik ????????
Mina symptom var trötthet, mår illa och kände mg typ sjuk konstig i kroppen. Svider i revbenen. Det som skiljer från förra graviditeten är att jag har sådan fruktansvärd ryggvärk,hade inget med sonen som är född i dec 13,nu mår jag illa och är trött som faen ????
Hej på er!
Jag har ett vul om 2 veckor och ska då vara i vecka 8. Bm bokade in mig då jag är en orolig själ som tror att det är tomt därinne. Detta är mitt första barn.
Annars har symptomen ökat från typ noll till fler. Jag är så gasig. Min sambo blir galen men nu får han igen!
Mina bröst har växt som fan och jag har molvärk mera nu.
Hur mår ni??
Någon från norra stockholm?
Har bara hört gott om mama mia på Karlaplan :) Var inte heller nöjd med min förra gången så det stod mellan mama mia eller prima liv på Danderyd och kommer testa Danderyds eftersom det är närnare för mig :) Hoppas du hittar någon du trivs med!
Någon som har tips om bra MVC i Sthlm? Var inte helt nöjd sist.
Oh det är inte lätt att må såhär illa och vara mega trött när man har en 9,5 månaders pojke som är den mest hyperaktiva unge jag träffat haha,och denna trötthet/illamående hängde kvar hela förra graviditeten ,hoppa att den vill avta lite denna gång :D Har inte ringt mvc, för förra gången fick jag avboka eftersom jag fick ett missfall så försöker vänta2 veckor till men usch så man bara villl riinga :D
Någon som också har typ huggande,stickande,svidande känsla i övre magen typ vid revben/bröstkorg? Det gör inte ont men känns ju lite obehagligt.. någon som har någon aning om vad det kan vara? Hade även så innan jag plussade och visste att jag var preggo. :)
Gud är så orolig.. har fått ljusbruna flytningar och är så rädd nu.. har inte ont eller så! Fick missfall i Juni så blir så rädd men det missfallet startade med snärta men behöver ju inte vara samma :( blir att åka till gyn akuten imorgon..
Å vad jobbigt <3 men så länge det bara är ljusbruna flytningar tror jag inte du behöver oroa sönder dig. Jag hade så i förra graviditeten, som tyvärr slutade i missfall tre veckor senare, men gyn trodde inte att det hade med flytningarna att göra, embryot hade dessutom utvecklats som det skulle under de veckorna. När missfallet satte igång så var det rött blod, stor skillnad! Håller alla tummar jag kan iaf, vet hur jobbigt det är och hur mycket man oroar sig <3
Hoppas du slipper oroa dig snart, jag har haft ljusrosa flytningar i en vecka nu men IVF kliniken säger att det är helt normalt så det är bara att hålla ut. Har dock köpt hem extra gravtest för att kunna ta för att lugna sinnet med jämna mellanrum :)