• Hemlig78

BF Juni 2015

Hej

Jag bor i Sthlm med min make. Ålder 36.

Är gärna med denna tråd men har tagit g-testet i fredags och i lördags.

Ligger enligt appen 4.+6 BF i slutet på maj.

Vi har efter flera års försök gjort vårt andra IVF-försök, (första blev MA i v 8-10)

(Äggbefruktningen var 1 sept. Inlägg 4 sept)

Jag har inte berättat för någon .

Sen kommer det läskiga, i lördags (fre natt) försvann ALLA symptom som jag haft :(

Är orolig som fan.

• Hemlig78

Hej

Vilken vecka och dag är du i?

PS jag hade bara två test o de är använda redan ;) de ser likadana ut ( får inte in dom här fattar ej varför, de vill inte ladda upp)

• Hemlig78

Grattis alla till ett +

Nu väntar man för mirakel då man ska på vul.

Det verkar ( när man läst i mååånga trådar) att många får mf i v 8-10. Usch hoppas att det går bra för alla:)

• Hemlig78

Kyy - mina symptom försvann natten efter jag hade plussat, nu går det lite bättre när de kommer o går(jag är inte illamående , bara lite ömma bröst, molvärken har också försvunnit helt)

• Hemlig78

Jag är enl appen i vecka 5+4. Har ej fått några blodflytningar så jag tror att det går bra, symptomen är svaga och kommer o går. Hade väldigt ömma bröst igår o idag knapp något. Jag har haft tendenser till illamående men inget farligt ännu.

Funderar på en VUL i V8-9 vet dock ej vart.

• Hemlig78

Jag har också problem med symptomen, men de kommer o går har många sagt till mig.

• Hemlig78
    Sinilam skrev 2014-09-29 18:32:32 följande:

]Kan vi inte göra en bf lista? Så ser man lite lättare att se när alla är beräknade. Jag börjar så kan man fylla på! Sinilam 30maj-1 juni (alla säger olika) andra barnet,24 år!

Bra idé, få in även ort :)
  • Hemlig78

Användarnamn
    BF
    Antal barn
    Ålder
    Stad

- Sinilam 30maj-1 juni (alla säger olika) andra barnet,24 år!
    - stayyoung, 4 juni, första barnet, 26 år, Jönköping.
    - Hemlig78 , 24 maj , första barnet , 36 , Stockholm

Svar på tråden BF Juni 2015