Inlägg från: hellolove |Visa alla inlägg
  • hellolove

BF Juni 2015

Hej!

Jag plussade svaaagt svaaagt (men ändå ett andra streck, yey!) i torsdags... SKa göra ett till gravtest i början på nästa vecka för att (förhoppningsvis) få ett starkare streck då. Så kanske en maj-juni-bäbis för min & min sambos del också! Så jag hakar också gärna på tråden :)

• hellolove

Jag har ingen aning vilken vecka jag är i, jag tror det är runt vecka 6 iallafall enligt uträknaren. Men mitt mensvärksmolande ligger där och trycker hela tiden. Är det någon annan som blir grymt svettig av minsta ansträngning? Jag som inte brukar svettas mycket i vanliga fall känner hur det rinner längs ryggen när jag bara kommer innanför dörren när jag kommer hem!

Jag har precis berättat för min bästa vän sen barnsben om detta, även om det är tidigt. Om det blir missfall vill jag ju ändå ha någon som vet vad som försigår och som kan stötta liksom. Annars vill jag inte tänka på risken för det, jag hoppas verkligen att det kommer vara en smidig graviditet!  I vilket fall blev hon överlycklig, om det var för att jag var gravid eller att vi sen tonåren slagit vad om vem som blir gravid först & hon vann vet jag inte ;)

• hellolove
    Fiiaaa skrev 2014-09-23 16:20:44 följande:

Är det nån mer som känner av rejäl molvärk redan nu? Tycker det drar och molar och håller på hela tiden. Magen är dessutom jätteuppblåst, har typ inte kunnat knäppa byxorna under dagen, ser nästan gravid ut redan nu i v 5, hehe.

åååh jag känner av den också! värst är den när man har stått en längre tid haha. och magen ska vi inte prata om, jag har redan börjat rata mina jeans :')
  • hellolove
    JoyandBaby skrev 2014-09-24 08:16:52 följande:

Hej Allihopa

Grattis till alla!

Plussade i veckan, enligt appen och om jag minns rätt när jag hade mens sist så är jag beräknad till 1 juni

Vi får se om det stämmer

Jag är gift och har en 4 månaders liten tjej så det gick väldigt fort!

Vi tänkte att händer det så händer det men jag trodde inte att det skulle ta sig så snabbt så lite rädd blir man, men det börjar sjunka in

Grattis till det snabba plusset ändå!

Jag och min sambo tänkte också köra igång "verkstan", så jag slutade med p-piller och tjopp, veckan efter det plussade jag haha. Helt galet, men ändå så fantatsiskt!

• hellolove
    enannanmaria skrev 2014-09-24 08:43:02 följande:
    Jag hoppar också över jeansen. Har köpt på mig ett gäng byxor med stretch nu. Tog en strl större än jag har normalt.

Tror jag har fått UVI. Kan vara därför jag känner kramper. Jag hoppas på att få en tid hos VC om några timmar.
    Jag kanske är helt efter, men vad menas med UVI? 
    Leggings är också något av det bästa som uppfunnits, haha :)
  • hellolove

Jag är nästan lite orolig för att jag inte mår illa, men jag antar att jag bara ska känna mig lyckligt lottad över det... :')

Svar på tråden BF Juni 2015