Inlägg från: Anonym (Eh?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh?)

Vill inte ha umgänge -pappan sur

Anonym (suck) skrev 2014-09-19 20:53:31 följande:

Stackars barn med en sån mamma som dig som inte uppmuntrar barnen till umgänge med sin FAR!

Vissa ska inte vara föräldrar. Min stackars bonus har råkat få två som inte skulle ha fått ha barn nån av dem.

Föräldrarollen är inget man bara kan ta av och på sig som en rock, antingen är man en engagerad förälder eller en frånvarande, några jävla halvmesyrer blir bara blaha.
  • Anonym (Eh?)

Fö har ni ett umgängesavtal?

• Anonym (Eh?)
    Anonym (Mor) skrev 2014-09-19 21:09:29 följande:
    Vi har inget umgängesavtal och med tanke på att han har börjat att åka iväg och jobba på annan ort så hade det ju ändå inte funkat. Han gör lite som han vill utan att ens informera om det utan man får i bästa fall reda på det någon dag innan han skulle haft umgänge.
    Då så, meddela att han får ringa famrätten för samtal om umgängesavtal. Tills dess hämtas inga barn om de säger nej.
  • Anonym (Eh?)
    Anonym (Mor) skrev 2014-09-19 21:28:56 följande:
    Ha, ja det lär ju aldrig hända iallafall för då kommer jag att dra upp hela hans beteende för dom också och det vill han nog helst slippa.

Dessutom så måste han ju isåfall köra till våran stad då det är familjerätten på barnens ort som ska kontaktas och då blir det ju slös med bensinen. Jag hoppas att ni hör ironin.

Tack, jag ska säga till barnen att dom inte behöver åka dit om dom inte själva ångrar sig och vill. Pappan får snällt bita i det sura äpplet eftersom han varit en sådan värdelös föräldragestalt.
    Nä och det löser ju problemet alldeles av sig själv.
Svar på tråden Vill inte ha umgänge -pappan sur