• lovley00

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Mensen kom idag så på det igen bara. :)

• lovley00
    septemberplus skrev 2014-12-04 11:17:33 följande:

Hej! Hängde i tråden för ett tag sedan, fick missfall i september. hade min första ordentliga mens 3 november. Och om jag fått tillbaka min vanliga cykel så skulle jag haft mens 1/12. Ingen mens och inget positivt gravtest :( så nu går jag bara och väntar. Bim +3, ovisshet är jobbigt och psykiskt påfrestande.

Min spökade ett bra tag med först nu som den värkar vara normal igen. Jobbigt men varken mens eller plus.
  • lovley00

Jahappp då har äl passerat och dags att vänta in bim.! Hur går det för er andra?

• lovley00
    fruannie skrev 2014-12-20 01:04:43 följande:

Jag har passerat bim med en dag och börjar väl ana att det faktist har gått vägen igen nu. Har haft en mens efter missfallet så känns helt ok att det antagligen lyckades på 2:a försöket igen efter MF. Har inte testat än men det går typ inte att ta fel på mina bröst just nu.

Ååå håller tummarna för dig. Spännande.
  • lovley00
    lovley00 skrev 2014-12-22 21:25:32 följande:

Fick precis ljusrosa på pappret hade äl 17/12 bim ska vara 31/12.

Kom lite idag med, skit kropp. Jag ger upp. God Jul
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-01 21:49:15 följande:

Hej tjejer och god fortsättning allihopa!:)

Själv sitter jag här på Bim +3 och får inte tag på ett gravtest nånstans, är på fiskesemester uppe i Norrland, mitt i ingenstans typ haha...har inga direkta gravsymptom, jättesvillen mage, ser ut å vara i vecka 20 typ, konstig känsla i svaljet och lättblödande tandkött men annars ingenting!? Ska man våga hoppas på att man äntligen plussat igen efter MA:t?

Oj spännande. Håller tummarna för dig.
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-03 11:52:05 följande:

Hej tjejer:)

Igår åkte vi in till en stad häruppe för å leta gravtest:) hittade till slut haha och mycket riktigt vi är gravida!!!:) 2-3 visade testet, överlyckliga är vi,året kunde inte ha startat bättre:)) nu hoppas vi att lilla pyret är här för att stanna men det tror jag:)

Jag har drömt mycket konstigt i flera dagar nu om att jag i drömmarna är gravid:) märkligt det där:)

BF 6 sept för oss!:)

Ååååå grattis.
  • lovley00
    Innaj skrev 2015-01-02 23:26:58 följande:

Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!

Härligt grattis :)
  • lovley00
    Mammamelle82 skrev 2015-01-05 17:11:07 följande:
    tusen tack=)) denna månad blir din tur att plussa!=)
    Går in på äl till helgen eller början av nästa vecka så fullt ös :)
  • lovley00
    Carerra skrev 2015-01-12 22:35:39 följande:

Hej på er tjejer! Hoppar in här om det går bra. Började blöda igår på V4+3, på gyn idag konstaterade de att det med största sannolikhet var ett missfall. Den gravidkänsla jag haft med svullen mage försvann i princip samma stund som jag började blöda. Min läkare sa att de rekommenderade att man väntade en mens innan man började försöka men efter att ha läst runt lite så verkar det ju inte finnas nått belägg för det? Vad har ni för erfarenhet? Kram på er

Det jag förstår så vill dom att man ska vänta en mens för att enklare kunna fastställa när man vart gravid och det finns ingen forskning som säger att man lättare får missfall för att man blir gravid direkt.
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3