• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Emmett skrev 2014-10-14 12:15:45 följande:
    Åh va spännande, ja håller tummarna för oss! :D

Jag har också haft "mensvärk" och värk bak i ryggslutet ett par dagar.. Illamående, nästan som ja vore hungrig men kan inte äta nästan något! Och idag vakna ja och kall svettades men tempen va ovanligt hög, 37,6 mysko ;)

BIM -3 för mig idag!

Denna eviga väntan, men ja hoppas verkligen på våran tur snart :D
    Jag ska testa imorgon för här har mensen inte kommit och inga som helst tecken på blod än! Nervös

Nu håller vi tummarna
  • maddie85

Va tusan, det var negativt idag men om inte mensen kommer till helgen testar jag igen

• maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-16 21:25:12 följande:
    Nä inte än:) men tro inte jag ska testa, inte förrns mensen är sen:P när vane du hade bim?

Maddie: hur går det för dig? :)
    Hallå!:) här kommer fortfarande ingen mens och jag har inga symtom heller på varken det eller gradivitet? Gör ett test i helgen igen! Hur går det för dig?
  • maddie85
    Emmett skrev 2014-10-16 22:12:20 följande:
    Okej, själv är ja för nyfiken för de :p imorgon har jag BIM, försöker och inte känna efter symtomet och hoppas för mycket... Så jobbigt att bli besviken månad på månad! Men ja håller tummarna att mensen uteblir imorgon ;)
    Lycka till! Håller tummarna! Berätta sen hur det gick!
  • maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-19 11:20:01 följande:

Kunde inte hålla mig, inte känt att mensen är på väg idag så jag testade.... Och det var positivt:D känner inget, men nu jäklar ska jag börja med medicin!!! Hur går det för er andra?:)

Åh grattis Gud vad kul!!!

Jag undrar också er som haft mens emellan, hur många dagar efter kom den? Jag är på bim +5 idag och ingen mens och inga positiva test mycket flytningar
  • maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-20 10:22:24 följande:

Tack så mkt:)

Nu sist vart det BIM +5-7 dgr, kändes som en evighet:( men sen har jag haft normala cykler efter det. Men första mensen efter MF är alltid jätte lurig, en gång kom den 14dgr efter MF?! Efter skrapning har jag haft vanliga cykler på 28dgr...

Nu kom den bara för det! Skönt men man blir ändå besviken! Hur många ggr hade du mens innan ditt plus efter missfall?? Har du försökt mycket eller knappt tänkt på det! Många frågor men så kul att höra :)
  • maddie85

Haha kan knappt skriva idag hoppas du förstod vad jag skrev.

Jag fick alltså min mens idag 34 dagar efter MF!

• maddie85
    Lantis86 skrev 2014-10-21 06:06:37 följande:
    Jo kan förstå det... Var det din första mens? Ändå bra för nu vet man ju att det är rätt rent där inne... Borde ju gå bra nu när du ändå hade så lätt första gången:)

Jag hade mf i juli så jag har haft 2 mensar mellan... Men har ju aldrig testat med stickor, så vi har legat var annan dag från typ dag 8-10 tills dag 18-19;P Men jag har aldrig haft svårt att bli gravid, så det har funkat jätte bra för oss:) jag är sån dom lätt stressar upp mig och grubblar ihjäl mig om jag har för mkt koll, så det här funkar bra för mig:)
    Ja det var min första och det kommer mycket, lite läskigt när man inte är van, men gyn sa ju att den första mensen kommer bli riklig, inte kul när det kommer lite klumpar nu igen men det är ju rester... påminner om hur ledsen jag var för en månad sen.

Jag ska försöka inte tänka på det nästa månad men det är hu så svårt eftersom det är det enda man tänker på!

Jag försöker se det positivt, det var nog bra att ha en mens emellan iaf!
  • maddie85

Vilken bra sida, ska in och läsa lite på den! Ja usch vill bara att den tiden ska komma :) Men det är bara leva på som vanligt antar jag!

Beklagar alla nyas missfall

• maddie85

Ja jag undrar också hur det går för alla

Någon som börjat testa? Fått mens? Plus??

Här tog mensen slut i fredags, det är därför jag varit då tyst i tråden, de här dagarna mellan mens och ÄL går också i slow motion Hur får det för Emmet??

Min mens pågick i fem dagar väldigt riklig!! Blä kändes som den aldrig tog slut, men nu så!

Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3