Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
Ja så känner jag med, men varför blir strecket starkare? Vad jag fattat så borde det inte bli det.
Mitt syntes dagarna efter, fast svagt, igår när jag tog var det negativt.
Ja så känner jag med, men varför blir strecket starkare? Vad jag fattat så borde det inte bli det.
Jag hakar gärna på här. Plussade i juli men tyvärr slutade det i MF 12 augusti (v.7+6). Fösta ÄL efter mf tog hela 28 dagar innan den kom men tyvärr blev det inget då heller. Så nu väntar jag på nästa ÄL som enligt beräkningar (enligt min vanliga cykel) ska ske idag men inga tecken på det. Har alltid väldigt kraftiga ÄL-flytningar.
Hej råkade ut för uteblivet missfall fick reda på i v11 att fostret dog i ca v7. Fick tabletter som drog igång ordentligt. 2v efter MF så tog jag äl-test då jag hade känningar och fick en fin stegring så i morgon eller fredag är det bim.
På återbesöket förra vecka ville läkarna att jag ska genom gå en omgång till med tabletter då lite lite finns kvar ( för lite för att skrapas) men nått i kroppen säger NEJ vänta tills bim datum. Och läkarna ska kunna sitt men kan inte släppa känslan, speciellt när man läst i forum här hur olika läkare säger, vissa får inga återbesök, vissa får inte ens komma in vid MF, vänta en mens, vänta på flera mens, kör på direkt..
Hur som helst gjort mitt val och väntar dessa dagar. :)
Krya på dig Innaj!!!
Välkomna alla nya!! Vi får komma ihåg att vi aldrig ska ge upp trots allas missfall!
Hur mår ni tjejer?
Jag tycker min kropp beter sig väldigt märkligt? Igår trodde jag att mensen var på g, efter stressande hit och dit efter lämning av de mindre barnen till pappan sin och fredagshandling kom jag hem och slappnade av och kände världens mensvärk, det molade i hela magen och jag tänkte nu kommer mensen snart....var och kissade nån timme senare och fick då lite blod på papperet igen när jag torkade mig precis som i måndags. Jag tänkte då att japp det är mensen som är på gång men sen kom inget mer alls? Hade även lite mys med mannen senare och kunde bara tänka på att nu kommer det väl massa blod, ursäkta infon haha men näää inge blod alls??? Vart kom blodet ifrån tidigare? kan bara ha vart max nån droppe blod.
Vaknade imorse och det kändes som mensen var på gång, molvärk som tusan, men näää inge mens i sikte, bara väldiga flytningar till och från? vad är det som händer, någon som haft liknande? Magen är fortfarande svullen och svullnaden går inte ner=( inge kul att ha världens bula till mage när man i övrigt är smal, ser lite lustigt ut haha
Haft mensvärk i några dagar men ingen mens i sikte bara flytningar? Har ont i mage, lår och rygg till och från. Två dagar kvar till bim!