• lovley00

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Det är stegring på äl-testet nu så tror på äl ons-tor så första riktiga försöket nu. Spännande :)

• lovley00
    maddie85 skrev 2014-11-17 20:30:06 följande:
    Åhh hoppas det går vägen glöm inte ha mys två dagar innan ÄL också smile5.gif
    Positivt redan idag och det känns i magen, äl-smärtor.

Vi försöker ha regelbundet för det ska vara bäst chans då ;)
  • lovley00
    maddie85 skrev 2014-11-20 06:09:57 följande:

Håller med, kommer vara orolig konstant smile4.gif

Hur får det tjejer? Någon som gått över bim-dagen än? Jag hoppas verkligen att min mens tar slut senast imorgon, ska på spa hela helgen med sambon haha! Tur i oturen att den kom tidigt ändå smile1.gif Nåt ska man väl vara glad för, om den slutar innan det dvs

Har precis haft äl så nu har jag två lååååååånga veckor framför mig :(

Vi har mys regelbundet så nu ligger det inte i våra händer längre.
  • lovley00
    knaappeen skrev 2014-11-20 08:42:13 följande:

Hej. Kanske jag kan få hoppa in i gruppen.

Var med i BF maj/juni skulle vara i v 11+4 men VUL i måndags visade v 6-7......Det är så förkrossande..

Nu väntar jag tills allt ska vara över så vi kan börja igen...

Hur lång tid tog det tills ni fick ÄL igen?

Testade ni med stickor, isf när började ni testa?

Har inte riktigt förståt vad som hänt äb. Känns mer som en hemsk mardröm....

Väntade vårt första barn 4/6. MA v6-7 konstaterat V12(11+4) minbebis.com/blogg/knappen/
    Usch precis samma som för mig, jag fick veta i v11 att fostret dog i typ v7 detta var i mitten på sep och nu först är min kropp tillbaka.!
  • lovley00

Blir galen... En hel vecka kvar till bim, åååå denna väntan. Vill ha ett plus i julklapp ju.

Hur går det för alla er andra?

• lovley00
    Hoppasdetärmintur skrev 2014-11-26 11:38:32 följande:

Hej,

Är det ok om man hoppar in här? Vi var på VUL igår efter en vecka med bruna flytningar. Vi skulle ha varit i vecka 9+3, men VUL visade bara vecka 6 :(

De ville inte påbörja "avbrytningen" utan rekomenderade att vi ska vänta 10 dagar för att se om vi räknat fel. Någon mer som blivit rekomenderade detta?

Denna ovisshet är olidlig :( känner mig dessutom säker på missfall, har inga symtom längre...

När jag råkade ut för detta så fick jag ett nytt besök veckan efter för att få en ny bedömning av en annan läkare. Fick ni det? Jag skulle va i v11+ nått men det fanns bara nått på 4mm.
  • lovley00
    Hoppasdetärmintur skrev 2014-11-27 13:40:00 följande:
    Jag var lite otydlig, vi har fått en ny tid för VUL den 5/12, dvs 10 dagar efter första VUL. Gynekologen sa att han inte kunde garantera att det var MF eller MA, utan att vi kunde ha räknat fel. Vi kommer få en annan gynekolog den gången, så det blir ett "andra utlåtande".

Idag har jag faktiskt inte haft några bruna flytningar ... Vågar dock inte hoppas på något, förstår inte hur vi skulle ha kunnat räkna fel.
    Det är bra att dom ändå inte förhastar sig. Dock är det olidligt när man måste gå i denna väntan. :(

Jag hade inga blödningar alls utan fick reda på kub testet.

Som sagt hemska dagar framför er, usch lider med er.
  • lovley00

Hade positivt på äl-testet 19nov och nu fick jag ljusrosa lite lite på pappret. Kan det vara ägget som fäst *hoppas hoppas* eller försöker min kropp göra mig knäpp.

• lovley00
    maddie85 skrev 2014-11-28 16:31:43 följande:
    Hoppas smile1.gif för mig blev det tyvärr en tidig mens när jag fick rosa. Så nu ger jag upp och ska bara försöka leva vanligt, blev sååå besviken men det var sista gången jag ska känna av symtom!! Jag fortsätter äta min vitaminer men thats it! Dricker inte, röker inte och har dragit ner på kaffet, men det känns dom en självklarhet när man vill skaffa barn! Men jag kommer fortsätta följa er tills jag plussat:) och efrer också såklart! Men jag kommer inte skriva så mycket om mig själv! För jag orkar inte leta symtom och sånt smile4.gif
    Det är hemskt denna väntan innan man får detta plus som sedan stannar. Man får absolut inte glömma bort att leva, hetsen och stressen kan vara den största skurken när man vill bli gravid.. Håller tummar och tår att det efter längtade plusset som är här för att stanna kommer för er..!
  • lovley00
    knaappeen skrev 2014-11-29 00:51:41 följande:

Känner lite oro just nu, konstaterat MA förra måndagen. Tog cytotec förra onsdagen o allt satte igång då. På torsdag till lördag var det som en vanlig men men på söndaen låg jag 4.5 h på badrumsgolvet m duscen rinnandes o hade såååååååå hemska värkar. Trodde jag skulle. De4 var hemskt!! Sedan har jag haft bruna flytningar/brun mens ganska lite. Inge ont lr nått. O idag kom det ut en stor klump.ca 1.5 veckor efter missfall. Är det normalt? Hände efter sex..vet att man ska avvakta men mått så dåligt idag o tog ett glas vin som blev fler o huxflux..ja ni förstår...... Är dock lite orolig nu. Är det normalt m klumpar 1.5 v senare. Har ju haft 2 dagar där jag blödit ordentlig m klumpar. Trodde det var över.....

Väntade vårt första barn 4/6 . MA 17/11 11+4,dog ca v6-7http://minbebis.com/blogg/knappen/
    När jag var tonåring så gjorde jag en medicinsk abort och då råkade jag ut för det du beskriver..
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3