-
men oj, ja dina nivåer borde ju sjunka efter missfallet, är de säkra att det var tomt i livmodern? har du ringt gyn och rådfrågat?septemberplus skrev 2014-10-13 15:37:44 följande:Jag var inne på vul förra lördagen och då sa dom att allt såg tomt och fint ut efter missfallet och inga tecken på en ny graviditet. Idag gjorde jag ett test igen. Hcgt har alltså ökat?!?
-
ja jag förstår det=( men då håller vi tummarna för att det är en ny graviditet=)
-
åhh ja vi håller tummarna=))maddie85 skrev 2014-10-14 16:45:58 följande:Jag ska testa imorgon för här har mensen inte kommit och inga som helst tecken på blod än! Nervös
Nu håller vi tummarna -
beklagar=(septemberplus skrev 2014-10-14 13:50:57 följande:Var på vul nyss , inga tecken på graviditet :(får förhoppningsvis provsvaren av hcg i em.
-
stort grattis!=)Lantis86 skrev 2014-10-19 11:20:01 följande:Kunde inte hålla mig, inte känt att mensen är på väg idag så jag testade.... Och det var positivt:D känner inget, men nu jäklar ska jag börja med medicin!!! Hur går det för er andra?:)
-
Hej tjejer nu var det ett tag sen man skrev här men nu är ägglossning på g känner jag så jag hoppas att det tar sig denna månad=)
-
Hej, usch jag beklagar så hemskt mycket=( vilken hemsk jul=( vet precis hur det känns då jag var med om samma i september i liknande vecka :´( men jag hade det dock inte lika kämpigt som dig men ja jag håller med dig, vissa saker ska man inte se, mitt kom ut hemma på toa och ja man var ju bara tvungen att kolla ;´(Trasigmamma skrev 2014-12-29 16:23:03 följande:Hej alla . Jag önskar de går bra för er alla ! För min del blev de missfall i julklapp . Jag åkte in å visade sig att bebben dött V7 jag var i 13 (12+5) Min värld trasades samman å på annandagen så kom kroppen igång av sig skälv från 04-18 gjorde vansinnigt ont . Vissa saker ska man aldrig se .
Jag fick under eftermiddagen ringa akut å åka in för ja höll på förblöda . Jag lades in för observation . Men fick senare åka hem . Blöder än men mycket mindre . Ja vill naturligtvis att alla grav symptom ska försvinna då ja inte är gravid längre :-/ . Ja hoppas på bebben i 2015 . Lycka till å gott nytt år från en förstföderska som längtar oerhört !samma här maddie85, denna månad vid ägglossning så tänkte jag näää nu ska jag sluta analysera ägglossningssmärtan, blir det så blir det, hoppas självklart på bebbe men men det visar sig om man lyckats denna gång eller ej...maddie85 skrev 2014-12-29 17:23:56 följande:Men fy fan vilken hemsk jul du har haft!! Vet precis hur det känns när hela drömmen krossas! Det blixten ny långväg till lyckan!
Jag fick mf i september och har fortfarande inte fått pluss, är skengravid varje månad, prickar in ÄL varje gång, men inget pluss.. Säkert för att jag vill så himla mycket, första månaderna ville jag inget annat än vara gravid igen, nu har jag glömt bort hur det känns, man blir besviken varje månad men vi kämpar på, ingen kan trycka ner oss lycka till kära du
Stort lycka till tjejer -
Härligt!:) nu får ni ta nya tag, stort lycka till:)Trasigmamma skrev 2014-12-30 23:30:15 följande:
Hej alla ! Ja ville bara önska alla ett gott nytt år inför imorn å dela med mej av lite lycka . Ja kollade för att se så ja inte ger utslag på grav test . O negativt dessutom har alla ägglossningsstickor kommit och blödningen slutat så nu har ja hopp inför de nya året mitt i allt som syntes nattsvart . Kram allihopa !
-
Hej tjejer och god fortsättning allihopa!:)
Själv sitter jag här på Bim +3 och får inte tag på ett gravtest nånstans, är på fiskesemester uppe i Norrland, mitt i ingenstans typ haha...har inga direkta gravsymptom, jättesvillen mage, ser ut å vara i vecka 20 typ, konstig känsla i svaljet och lättblödande tandkött men annars ingenting!? Ska man våga hoppas på att man äntligen plussat igen efter MA:t? -
Härligt stort grattis!!:)Innaj skrev 2015-01-02 23:26:58 följande:
Plussade idag BIM -2 ! Vilken nyårspresent! Nu hoppas jag vi slipper massa tråkigheter som hände oss sist!