• knaappeen

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej. Kanske jag kan få hoppa in i gruppen.

Var med i BF maj/juni skulle vara i v 11+4 men VUL i måndags visade v 6-7......Det är så förkrossande..

Nu väntar jag tills allt ska vara över så vi kan börja igen...

Hur lång tid tog det tills ni fick ÄL igen?

Testade ni med stickor, isf när började ni testa?

Har inte riktigt förståt vad som hänt äb. Känns mer som en hemsk mardröm....

Väntade vårt första barn 4/6. MA v6-7 konstaterat V12(11+4) minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Känner lite oro just nu, konstaterat MA förra måndagen. Tog cytotec förra onsdagen o allt satte igång då. På torsdag till lördag var det som en vanlig men men på söndaen låg jag 4.5 h på badrumsgolvet m duscen rinnandes o hade såååååååå hemska värkar. Trodde jag skulle. De4 var hemskt!! Sedan har jag haft bruna flytningar/brun mens ganska lite. Inge ont lr nått. O idag kom det ut en stor klump.ca 1.5 veckor efter missfall. Är det normalt? Hände efter sex..vet att man ska avvakta men mått så dåligt idag o tog ett glas vin som blev fler o huxflux..ja ni förstår...... Är dock lite orolig nu. Är det normalt m klumpar 1.5 v senare. Har ju haft 2 dagar där jag blödit ordentlig m klumpar. Trodde det var över.....

Väntade vårt första barn 4/6 . MA 17/11 11+4,dog ca v6-7http://minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Rosa på pappret idag...drog ner nyårsstämningen lite...mens eller nidis.. Återstår att se, enligt utäkning från MA så BIM mellan 26/12 o6/1 så ör väl den där jävla mensen

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Hmm dag 2 på mensen(1a efter MA) o jag blöder jättelite. Är det normalt kanske? Skulle egentligen räcka m trosskydd typ...brukar annars ha rätt"normalt" eller vad man nu ska säga.

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    fruannie skrev 2015-01-17 00:03:24 följande:

Jahopp då är jag mitt i mitt andra missfall.

Jag blir så arg bitter och ledsen fan ska de ens ta sig för.

Fick bruna flytningar redan för en vecka sen och när man läser och söker som man typ gör konstant så går de ju många gånger bra trots dessa bruna flytningar. Jag har kastats mellan hopp och förtvivlan varje dag till igår då det tilltog och jag kände att Nää nu är det kört. Den här gången hann jag gå två veckor längre.

Vad tråkigt att höra! Vet att det inte finns mycket att säga för att det ska kännas bättre.

Tänker på dig!
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3