Trasigmamma skrev 2014-12-30 08:59:55 följande:
Ja de är klart man vill tänka hela tiden . Man försöker låta bli men de är ju inte lätt :-/ . Men jag tror du gör klokt i att försöka slappna av . Men de är klart man vill se den där Stickan ge utslag å känna lyckan . Trodde ja skulle få hjärtstopp då det äntligen stog "GRAVID" i den lilla rutan . .
Men upp med hakan nu . 2015 blir vårt år . Då ska vi minsann plussa alla
! Ja håller tummarna för er allihop
Ja jag vet hur de känns . Försökte sluta direkt . Men har en kompis som inte skötte sig det minsta då hon var gravid . Hon rökte å hon drack vin å åt allt möjligt . Men ändå tvillingar å en till . Men de är klart man är glad för dem . Men ändå ville man ju att de skulle vara "min" tur . Fast ändå gick de åt pipan .
Hur gick det för dig Fruannie ? Var du gravid ?
Kram å gott nytt år på er alla !
Jag håller i än och gick idag in i ny vecka 6+0. 5+6 fick jag missfallet sist så att gå över de var ett delmål så nu kanske jag kan glädjas lite mer. Gårdagen var lite jobbig då jag skena på toa hela tiden för att se om jag börjat blöda. So far so good iaf, det är väl väldigt liten chans att det skulle hända på exakt samma dag men bara att ha kommit längre känns bra.
Håller tummarna för er alla som inte hunnit plussa igen detta kommer bli ert år!!
Gott nytt år och all lycka till er!!