• Tallbarr12

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Hej!

Blev gravid i oktober (4-5e försöket) med syskon till vår 2012a men kände mycket färre symptom än förra gången och nu i helgen fick jag blödningar av och till, men inget ont och inga klumpar så hade väl en del hopp kvar ändå eftersom jag hade en blödning med sonen med. Men gynundesökning idag visade att det inte fanns nåt kvar i livmodern, tyvärr...

Så samtidigt som vi är ledsna över missfallet så börjar vi ju fundera på vad som händer framöver. Hur lång tid tog det för er att få äl och mens efter mf?

• Tallbarr12
    knaappeen skrev 2014-11-20 08:42:13 följande:

Hej. Kanske jag kan få hoppa in i gruppen.

Var med i BF maj/juni skulle vara i v 11+4 men VUL i måndags visade v 6-7......Det är så förkrossande..

Nu väntar jag tills allt ska vara över så vi kan börja igen...

Hur lång tid tog det tills ni fick ÄL igen?

Testade ni med stickor, isf när började ni testa?

Har inte riktigt förståt vad som hänt äb. Känns mer som en hemsk mardröm....

Väntade vårt första barn 4/6. MA v6-7 konstaterat V12(11+4) minbebis.com/blogg/knappen/
    Då är vi i liknande situation du och jag då... Fick bekräftat med vul förra onsdagen att jag haft missfall så nu väntar jag på att kroppen ska sparka igång ägglossning och cykel...

Och det är ok att vara ledsen! Även om missfall är en helt naturlig process så är det ju för jävligt att vara mitt uppe i det! Jag tillät mig verkligen att vara ledsen och bedrövad (och käka rejält med godis...) och känner nu efter en vecka att det faktiskt har hjälpt mig.

Hoppas du mår bättre snart!
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3