• Sserena86

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

fruannie skrev 2014-10-21 18:28:56 följande:

Hej alla!

Fick missfall i söndags väldigt tidigt och jag hade bara vetat om det i lite mer än en vecka var i v 5+6. Känns tungt men har idag börjat blicka framåt och jagar nästa plus. Vill bara sluta blöda så man kan sätta igång igen.

Hej! Känner igen mig så mycket i det du skrev. Fick missfall för två veckor sedan, var bara i vecka 5 och hade bara vetat om graviditeten i några dagar.. Men nu har jag precis haft äl enligt stickorna så jag hoppas på att kroppen funkar som vanligt direkt och att det tar sig nu på första försöket efter missfallet.. Hur länge hade ni försökt bli gravida innan missfallet?
  • Sserena86
    fruannie skrev 2014-10-21 21:37:38 följande:
    Tog ut hormonspiralen i mitten på juni så han gå 3 cyklar innan jag fick ett plus. Hoppas att de inte behöver gå 3 till. Har läst lite och endel skriver att man är mer fertil efter ett missfall, är det så? Hur länge hade ni försökt??
    Jag har också läst att det ska gå lättare efter missfall.. Jag hoppas på det för det tog 7 månader innan vi fick vårt första plus :/ är inte jättesugen på att vänta i sju månader till.
  • Sserena86
    fruannie skrev 2014-10-22 21:09:21 följande:
    Ne de känns ju inte som nån höjdare om det skulle behöva gå lika länge igen. Önskar dig all lycka till!!!

Hur länge blödde du? Jag har fortfarande blödning så kan inte börja mysa än hoppas det slutar snart. Det är betydligt mindre nu iaf och det kommer typ när jag går på toa bara och nästan inget i bindan.
    Så var det för mig också i slutet.. Hmm jag hade typ tre dagar med bara lite blodiga flytningar (då trodde jag fortfarande att allt var normalt) sen fick jag som en mens i typ fyra dagar och sen var det ganska länge med typ bruna flytningar.. Kanske 3-4 dagar? Får du negativt på gravtesten än? Mina började visa negativt typ dag tre på "mensen".
  • Sserena86

Hej! Hur går det för alla? Här är det sex daga kvar till BIM.. Denna eviga väntan..

Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3