Äggdonation i Grekland
Undrar om ni som försökt få / fått barn med hjälp av äggdonation i Atén på annan klinik än Serum skulle vilja berätta om era erfarenheter, både positiva och negativa. Tack!
Undrar om ni som försökt få / fått barn med hjälp av äggdonation i Atén på annan klinik än Serum skulle vilja berätta om era erfarenheter, både positiva och negativa. Tack!
Tack Redan47. Jag har kollat lite i den tråden, men det är så många inlägg att det är svårt att hitta det jag är ute efter. Någon som vill rekommendera eller avråda?
Ställ frågan ocå i ÄD 2013/2014. Jag vet det finns repr från embio. Jag är ju numera aktiv serum klient, bytt från ava Riga. Min ich min mans upplevelse i erfarenhet är att Serum är seriösa, de genomför inte transfer på "chans"
Om de tror det är dåliga odds. Vad har du för erfarenhet av serum?
Jag har inga erfarenheter av någon klinik, varken vad gäller IVF eller äggdonation. Att jag frågade efter andra kliniker än serum var fr a för att det är mest den man kan läsa om i de forum jag varit inne och läst i, och i viss mån för att jag känner mig lite tveksam till alla de här specialbehandlingarna (IL o s v). Är de vetenskapligt bevisade? Berätta jättegärna mer om vad som fått dig att välja serum, och vad du tycker så här långt. - känske hamnar även jag där till slut :)
Jag har inboxat dig!
Aten tråden.
Äggdonation 2013/2014, och äggdonation 2014/2015 ny tråd, ava Riga. Här möter du oss i olika faser. Olika erfarenheter. Välkommen!