Inlägg från: Fundersam02 |Visa alla inlägg
  • Fundersam02

Jag skäms för Sverige

Det är glädjande att så många väljare fortfarande är toleranta och generösa.

Men det är pinsamt att så många har röstat på ett rasistiskt parti där många representanter förutom att vara fientliga mot invandrare, kvinnor och homosexuella dessutom i en del fall är dömda brottslingar. Pinsamt. Jag är glad att jag inte bor i Skåne där sd är starkast. Hade varit hemskt att ha så korkade grannar.

• Fundersam02
    Fitttttnylle skrev 2014-09-15 16:44:27 följande:
    Om det svenska folket inte lever upp till din standard är du mer än välkommen att flytta ditt patrask.

En sak till, den som försvarar en parasit som har fått flytta till Sverige och nu skäms över Sverige för att vi för en gångs skull står upp för oss själva, en sådan person förtjänar inte att leva i Sverige och ska med sina ägodelar lämna landet omedelbart.

Fy fan vilka patrask det finns alltså, att man ens ska behöva påtala det sjuka i att flytta till ett land och sedan klaga när ursprungsfolket inte vill dö ut. Sjuka rasistsvin.
    Oj, vad du är aggressiv. Det är nog inte hälsosamt. Men det är inte ditt enda problem.
Svar på tråden Jag skäms för Sverige