Carnitas skrev 2014-09-19 15:13:17 följande:
Då kanske du ska svara på mina frågor som jag ställt före, som du total vägrat.
Men nej jag tror han är en av de som lyckats rätt så bra på det planet.
FP vet jag inte om det varit speciellt aktuellt med samarbete(har inte läst några nyheter idag, om nu det finns nått där), C har man historiskt gjort en del samarbeten med.
Och självfallet kan C samarbeta med S och vice versa, då de har lyckats gemensam mark.
Och då är ju detta helt klart av intresse för C och dess anhängare, då det betyder de får ut delar v sin politik.
Vilket aldrig kan se som dåligt, men du verkar inbilla dig att de lägger sig platt och inte har några motkrav.
Så vara ett högerpart och samarbeta med S, är fullt möjligt då C itne ahr ljusår till S.
Men i din skalle är det så, det är jag mycket väl medveten om.
Med tanke på vad du producerar här.
Då du har en vi och dom retorik, som bara är destruktiv.
Då man måste inse att samarbete är nödvändigt.
Sen ser jag vad som händer i USA och det politiska klimatet, där dom verkligen har kommit till vi och dom.
Vilket betyder att de utan större eftertanke, röstar ner allt.
Och med deras politiska system, så blir det inte bra.
Så skönt att Obama tröttnat på detta, och bara forcerar igenom vissa lagar, som miljölagen som antogs ett par månader tillbaka.
Jag är C-väljare och tycker verkligen att det är just ljusår mellan S och C. S har gått till val på att riva upp alla de reformer som C ligger bakom, hur kan någon tro att det går att samarbeta under de premisserna?
Om det är något borgerligt parti som ligger nära S så är det M.