Inlägg från: Anonym (Passionata) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Passionata)

Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!

Hur ska bidragen betalas ut när alla pengar är slut?
    #RöstadeBlått

• Anonym (Passionata)

Tänk när min dotter blir så pass stor att hon intresserar sig för politik och kommer hem och säger:

-Mamma jag tänker inte hjälpa till hemma mer men vill ha min veckopeng ändå. För uppenbarligen är det helt rätt nu, ja att alla ska få pengar utan krav på motprestation. 

• Anonym (Passionata)
    snorkan skrev 2014-09-15 22:36:33 följande:

Jag röstade rött för att jag tänker på andra än enbart mig själv....

Jag skulle mer säga att sosseröstare är de som tänker på sig själva - vad kan JAG få idag, vilka bidrag finns för mig, vad kan landet göra för mig, vilka av andras hårt intjänade skattepengar kan vi slösa...

Där moderaterna tänker längre...tjäna, spara, investera..för att sen kunna slösa utan att behöva låna.
  • Anonym (Passionata)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2014-09-16 10:52:12 följande:

De är tvärtom , bara idioter som röstar på moderaterna! Och även på SD vad tänker ni med??

Nu hoppas vi på att vården, barnens rättigheter och rättvisa blir bättre med sossarna!

Moderaterna är egoister som bara tänker på sig själv medans sossarna tänker ett steg längre på alla, att alla är lika mkt värda!!! Man tänker på Sverige, medmänniskorna och att framtiden ska bli bra! För vården, barnen osv.

Så neeeej man är bra dum i huvudet att man röstat på moderaterna , egoister .

Vem ska betala för alla människor/vården/omsorgen (allt som kostar) om ingen jobbar? För enligt sossarna ska alla ha det lika bra..vare sig du sliter arslet av dig eller ligger på sofflocket.

Vem kommer vilja jobba om du kan få gratispengar utan att göra ett skit?
Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!