emzerus skrev 2014-10-04 20:22:39 följande:
Vad är nidblödning för något då...är det bara jättelite blod? Det var som sagt en "klump" med :blod o det vart blod på pappret...men klumpen var inte jättetstor utan kanske som en enkrona...typ... :(
emzerus: Vad jag förstår så är nidblödning rosa och inte så stor blödning (vad jag hört, aldrig upp levt en själv). Har du googlat runt lite och kikat hur nidblödning ser ut? Kram på dig!
vithea skrev 2014-10-04 20:24:10 följande:
Hoppar in här, har inte läst alla kommentarerna än, men de flesta. Spännande att se hur det går för alla. Håller tummarna för alla. Mysigt med bebistankar !
Har själv slutat med skydd i Juli och inte plussat än. Trodde dock på ett plus denna månaden men så kom Mensen idag.. Tyvärr.
Men bara på det igen, har trots allt gått på P-piller i många år. kroppen måste få återställa sig med,(intalar jag mig iaf.
Denna månaden kom den dessutom tre dagar för tidigt.
Jag är 26 år och sambon är 24 år.
vithea: Välkommen! :)
Det är ju ett antal kommentarer så jag förstår att du inte hunnit med att läsa, haha.
Trist att mensen dök upp idag.. den där jäkla tant röd är en redig satkärring ;)
Håller tummarna för att det tar sig nästa ÄL för er! Uppdatera gärna om hur det går :)
Alex92 skrev 2014-10-04 20:39:46 följande:
Hoppar också gärna in här om det är ok :)
Sambon och jag är också igång med bebisbakandet! Jag är 22, och sambon 26! Blev oplanerat gravid i Juni, men fick tyvärr kort därefter missfall, och efter det bestämde vi oss för att sätta igång på allvar! Detta är första månaden som vi använder oss av äl-test, och fick utslag idag. Har en ganska regelbunden mens, så har nog haft relativt bra koll på äl tidigare också. Myser lite extra här kring dagarna och hoppas på det bästa helt enkelt!
Vi är bosatta i Stockholmsområdet!
Hur går det för er alla, någon som har bim, äl nu i dagarna här i kring?
Alex92: Välkommen! :)
Beklagar ditt missfall, du får se de som så att kroppen gör det bra som märker om nåt är fel :) och nästa gång går det bättre! Positiva tankar fixar det mesta.
Jag själv har från imorgon 7 dagar kvar till bim. 26 år gamla både jag och min sambo. Inga tecken ännu, mer än molvärk hela dagen idag, men det kan väl bero på nåt helt annat.
Bortsett från det känner jag mig inte det minsta gravid, så tror tyvärr inte det tog sig denna gång. Men det är som sagt bara att sikta in sig på försök nr 2 :)