Inlägg från: blackpeach |Visa alla inlägg
  • blackpeach

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Luttanlej skrev 2014-09-16 16:54:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig..

php0HGVor49165.jpg

Stort Grattis!
  • blackpeach

Åh så mycket värk i nederdelen av magen. Kan ju också varit att jag inte vart och gjort nr 2 på tre dar nu heller. Haha ursäkta infon! Blev lite orolig nu när det kändes som tappen öppnat sig lite... Vet nån hur tidigt det händer innan mens? Är ju på bim -3 nu. Test imorgon bitti!

• blackpeach

Hej alla. Testet blev negativt idag. :( Så mensen dyker nog upp på lördag.
    Men det är bara försöka igen nästa månad. Jag trodde ju egentligen inte att det hade kunnat bli något. Men hoppades ju ändå.

Ang tappen så är jag ingen expert. Men den är öppen under äl och mens annars är den stängd. Sen kan den va hög och låg och hård eller mjuk. men det har jag aldrig fått någon ordning på. om man känner på den varje dag så kan man nog lära sig känna skillnader. :)

• blackpeach

Tack Frallanz! Känns redan bättre. Har så mycket annat roligt i livet och egentligen är det inte såå bråttom med barn. Men det skulle vara himla roligt. :)

Välkomna ni nya! Håller timmarna för alla!

• blackpeach
    snäckis skrev 2014-09-20 20:51:32 följande:

Fattar inget....jag har plussat! Trodde aldrig att jag skulle lyckas.

Grattis!!!
  • blackpeach
    Lindiz skrev 2014-09-22 09:28:57 följande:

Hade/har BIM igår eller idag. Fick grym mensvärk redan i lördags. Igår sprang jag på toa stup i kvarten eftersom jag trodde mensen kommit. Men icke. Gjorde ett test på morgonen då jag misstänker det var bim. Men visade negativt. Idag måndag har värken avtagit och ingen mens i sikte. Gissar på att det är kroppen som spelar mig ett spratt. Bara för att man vill så pass mycket. Ska vänta några dagar innan jag testar igen. Säkert mensen som ligger på lur. Jobbigt...

Exakt samma för mig! Om man nu inte är gravid så kan väl mensen komma. så man slipper ha mensvärk utan mens. Jag hade Bim i lördags och har haft riktig mesnvärk sen dess. men ingen mens än! Suck!
  • blackpeach

Mensen är över. Vånta vänta vänta.... Åhhh. Skönt man kan gå in här. Sambon orkar nog inte lyssna. Han är mer"blir det så blir det". Men jag vill bli gravid nuuuu.

• blackpeach
    skepparbarn skrev 2014-09-30 08:14:14 följande:

Tog ett positivt imorse, men var nyss på toaletten och fick lite blod på pappret. Bim+1. Har ingen mensvärk vilket är konstigt, men ja. Besvikelsen är enorm.

Håller tummarna för att det inte blir mer blod!
  • blackpeach

Jag lyckas aldrig få positivt äl test!! Vad gör jag för fel?? Jag tar inte direkt på morgonen utan kissar och försöker sen hålla mig några timmar. Har försökt flera månader men strecket blir aldrig starkare ön kontrollstrecket... Brukar börja testa på dag 10 och ger upp när jag får temp-ökning...

• blackpeach
    moasam skrev 2014-10-05 20:47:04 följande:
    Strecket behöver inte vara starkare men däremot måste de vara minst lika starkt. Har du inte fått det? Jag har inte lyckats heller förrän den här månaden. Är iofs inte säker nu heller. Det är svårt det där:/ prova att testa på em också vissa får starkast då har jag hört.
    Nej inte ens i närheten! Supersvaga streck hela tiden.... Idag har jag äl flytningar och tappen är öppen. Beräknad äl till idag eller imorgon men testen har varit tokblanka i flera dagar. :(
  • blackpeach

Inväntar bim 20/10. För tidigt för att känningar än tror jag. Men är trött. Ska testa på fredag för då ska jag på fest. Ska se om jag kan ta ett glas champagne eller om jag ska ha urinvägsifektion. Ska såklart inte dricka mycket.

• blackpeach
    GrönTröja skrev 2014-10-14 17:10:45 följande:

Vad tror ni om detta?

phpKahXOq58179.jpgphpboKsu886744.jpg

Grattis!! Massa plus nu! :)
  • blackpeach
    tjugofemton skrev 2014-11-22 14:40:13 följande:

Det råder inga tvivel! Jag är gravid :D Nu fick jag det svart på vitt (och positivt på 4 andra, nu kan ja inte förneka det längre!) ;)

Grattis!
Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!