Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Fy h*lvete vilken mensvärk. Tänk om den här gången kunde vara sista på länge pga att man blir gravid. *önsketänkandeönsketänkande*
Fy h*lvete vilken mensvärk. Tänk om den här gången kunde vara sista på länge pga att man blir gravid. *önsketänkandeönsketänkande*
Hej alla nu har jag varit borta ett tag har glömt av mig att skriva;) är på dag 12 nu och igår på dag 11 sexa vi och nu är tanken att sexa varje dag från och med imorgon (vila idag) till fredag, haha. Jag hade genomskinliga väldigt sega flytningar idag med lite lite rosa i. Kan de vara tecken på att äl kommer i dagarna? Åh hoppas hoppas. Nu ska jag läsa igenom allt vad ni skrivit!:)
Hade bim idag men inte fått mens. Ska testa i morgon bitti
Grattis till alla som plussat!! Världens mest avundssjuka människa här men jag menar verkligen mina grattis, älskar att se att folk plussar. Tänk vilken underbar del av livet som börjar nu liksom!:)
Nån som brukar få som mensvärk kring äl?
Någon mer som aldrig får positiva äl test?:/
Svara ärligt nu! Vad tror ni om dessa äl tester? Positiva eller ej? Jag satt igår och var så ledsen för ännu en månad utan ägglossning(negativa tester) kände mig även dålig nästan som febrig och som mensvärk kom och gick. Idag hade jag inga fler äl tester men så tänkte jag att tänk om mitt humör plus hur jag mådde igår var äl symptom. Så jag köpte svin dyra RFSU tester och fick det här på dom. Så vad tror ni? Var ärliga om dom är positiva eller ej!:) jag har så svårt att tyda.
Nån mer som har BIM den 16?:) jag har ju antagligen äl idag ( ingen som svarat min fråga där uppe så jag skickade tillåmed till sambon bilder på testerna och han trodde som jag att jag har idag) hur tidigt kan man testa? Kanske nästa fredag/lördag? BIM -6 ?
Hej allesammans!
Jag är oerhört tacksam över att ni är så många som vill finnas i min tråd :) trodde faktislt inte att vi skulle bli så jätte många, o ha så trevligt på samma gång!
Jätteroligt o få följa er allihopa!
Idag har jag en jobbig dag... För första gången sen vi bestämde oss för o försöka med knodd så har jag varit väldigt nere.
Känner mig ledsen, tom och besviken idag :/ varför vet jag inte. Kan bero på att jag hade hoppats innerst inne på ett plus på första försöket men vet attdet inte tog sig denna gång trots att jag bara är på bim-10. Inga direkta symtomer förutom lite öm i brösten, men de kan man väl ha en vecka innan mensen så.
Blir dock glad av att komma in här och läsa om er andra :) det hjälper idag!
Skulle behöva lite pepp känner jag, o då är hag glad att jag startade denna tråden. Tack för stt ni följer både mig och varandra! :)
Trillar in här jag också. Blir inspirerad och inte ensam av att läsa alla era inlägg
beräknad BIM i morgon. Testade nu ikväll men negativt med Clearblue.... :(
Tips! Jag tog även ClearBlue ägglossning test. Är ett tydligt test, blir en glad gubbe när det är dags att köra, vilket jag hade den 6:e.
Lycka till alla fina, håller tummarna för oss
Jag lyckas aldrig få positivt äl test!! Vad gör jag för fel?? Jag tar inte direkt på morgonen utan kissar och försöker sen hålla mig några timmar. Har försökt flera månader men strecket blir aldrig starkare ön kontrollstrecket... Brukar börja testa på dag 10 och ger upp när jag får temp-ökning...
201405: Hej & Välkommen! :) vad mysigt att du vill vara med i jakten på plusset! Jag är 26 och min sambo som jag är förlovad med är i samma ålder :)
Håller tummarna för er!
LoEnKa: Vänta och se om mensen dyker upp eller inte , och testa igen om några dagar :)
Jag har själv ömma bröst nu och är på bim-6, haft ömma bröst sen bim-10, och molvärk.
Hur länge har dina bröst ömmat?
Hur mår ni andra som inväntar bim? Något annorlunda ni känt av som ett tecken? :)
Idag började min mens. En vecka innan BIM:(
Så länge käringen röd håller sig ur åsynen så finns där hopp :)
Nej, har inte testat tidigare. Detta var mitt första test, jag höll mig till BiM, helt otroligt nog... Håller tummarna för att du plussar!
Tusen tack för alla fina kommentarer och gratulationer! :)
Jag håller tummarna hårt och hoppas åt er andra att ni snart plussar också!
Har inte förstått det än, men antar att det är helt naturligt...
Styrkekramar till er ALLA och nu jäklar plussar ni andra snart också, HEJA tjejer!
Känns som att mensen håller på att försvinna. Vi ska köra en speciell metod denna månad. (Varannan dag från dag 8 fram till äl då ligger man två dagar i rad och sen varannan dag igen i några dagar) hoppas dom ringer från min läkare snart så jag får veta om jag haft äl eller inte! Och hoppas verkligen inte att mensen bestämmer sig för att dyka upp en vecka tidigt denna månad heller!! Nu är jag pepp och hoppas hoppas på att den här månaden är våran månad!:)
Har rejäla ägglossnings flytningar nu men inget positivt test:/ hoppas på att de blir positivt snart!