Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ztarduzt skrev 2015-01-13 12:25:16 följande:
Umgås väldigt sällan med dom, men dom är roliga att umgås med ibland, men tyvärr så har båda mina bästa vänner flyttat ca. 90mil var åt varit håll.. Så man känner sig som ensam och bortglömd. Jag drömmer om hus, stall, växthus och jordgubbsland, smultron, hallonbuskar, äppelträd..tur man får drömma.
Min dröm om ett plus gick i tusen bitar idag. Fick diagnosen PCOS med längre äggstockar än normalt, vilket ökar risken för utomkvedshavandeskap. Kommer ha extremt svårt att bli gravid, så tre barn verkar vara att glömma men vill inte bara ha ett barn heller, och vill ha tätt mellan. Allt känns hopplöst och ivf får jag inte ens göra pga för högt bmi.
Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
Okej, ska ni få gå vidare i utredning eller få hjälp på annat sätt? Nån hjälp på vägen måste ni kunna få.
Förstår att du är både arg och ledsen nu, och att livet känns botten, men glöm inte att du inte är ensam! Vi alla finns här när du behöver lufta av dig, det är viktigt att prata mycket om det som tynger, annars kan man hamna i en riktigt jobbig bubbla, tro mig.
MÅNGA STYRKEKRAMAR <3