Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ztarduzt skrev 2015-01-09 12:34:18 följande:
Man försöker iallafall, men så svårt att sluta tänka på det och hoppas. Vi ska ta paus i mars, helt och hållet och ta nya tag på ettårsdagen. Förhoppningsvis börja med pergotime då också eller liknande. BIM+7,ingen mens och temp höjning...... :| förstår ingenting, CD 39 idag.. Suck. Jo det är klart, friskt är ju prion men nog kan man längta lite mer efter ena könet :) just nu vill jag ha tjej, kille, tjej, andra dagar vill jag ha kille, tjej, kille. (vi hoppas innerligt på ett av varje kön) och har just nu två tjejnamn och ett killnamn.. Är så grymt svårt med namn :s fina namn :) jag är förtjust i ovanliga namn, gärna engelska. Typ Zoey, Ryne osv, men vissa blir så fula "försvenskade" :/
Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
Ja, allt detta med namn är ju en riktig cirkus. Zoey är jättefint! Vet en på min väninnas dagis som heter just Zoey och det är ju bara sååå vackert :) men visst kan amerikanska namn bli "fula" i svenskan, väldigt trist! Tjejnamn är ju så mycket lättar än pojkar. Var inne på Vincent och Maximilian förut. Och nu Oliwer. Jisses, får väl se vad hen ser ut att klä i för namn när det är dags för förlossningen, som jag nu börjat tänla väldigt mycket på...