-
-
Grattis! Du är verkligen gravid :)Frallanz skrev 2014-10-12 16:27:28 följande:
Hej allihopa!
BiM idag, sov en timme och testade sen direkt efter powernapen nyss.
Här har ni resultatet.
Jag är LIVRÄDD!!! :)
-
Så spännande! Jag hoppas på ett plus i helgen ????
-
Jag blir tokig!!
Hade ÄL runt helgen 3-5/10 och fick en brun flytning den 10:e som jag tänkte kunde vara en nidblödning. Igår eller idag hade jag BIM men ingen mens, eller ja. Igår kom det små små ljusbruna/rosa spottings eller vad man skulle kalla det. Mensen brukar vara punktlig i min 28-dagars cykel. Antar att fröken röd kommer ändå snart? Testade mig i onsdags och då blev det såklart minus på stickan (BIM-3/-4). Testar mig nog imorgon kväll igen om inte mensen har kommit... Så frustrerande att inte veta!! -
Har ömma bröst också... och känner inte alls av att hon skulle komma...
-
Än är mensen inte kommen och jag går idag på BIM+2, ska jag behöva åka och köpa nya tester idag? Hade varit kul att testa innan sambon åker bort må-torsdag. Känner inga tecken på att mensen skulle vara påväg, men brösten blir ömmare och ömmare. ... jag som hade räknat bort graviditet?? Testade negativt på BIM-3...ska jag våga testa igen?
-
Jag testar ikväll eller imorgonbitti :) så håll tummarna!!GrönTröja skrev 2014-10-19 12:00:42 följande:
[quote=74196564][quote-nick]tjugofemton skrev 2014-10-19 11:47:19 följande:[/quote-nick]Än är mensen inte kommen och jag går idag på BIM+2, ska jag behöva åka och köpa nya tester idag? Hade varit kul att testa innan sambon åker bort må-torsdag. Känner inga tecken på att mensen skulle vara påväg, men brösten blir ömmare och ömmare. ... jag som hade räknat bort graviditet?? Testade negativt på BIM-3...ska jag våga testa igen?[
Tycker absolut att du ska testa igen! ????
-
Jag testade igår kväll, hade då hållt mig i ca 3,5 h! Men negativt (som jag misstänkte). Fortfarande har inte tant röd kommit idag heller... men fortfarande ömma bröst och molande värk. Bara inse att det nog inte blev någonting den här gången! :'( Beroende på om inte hon behagar dyka upp på länge.. Då kanske jag tar ett test om någon dag igen... men det är väl slöseri :'(GrönTröja skrev 2014-10-19 12:00:42 följande:
[quote=74196564][quote-nick]tjugofemton skrev 2014-10-19 11:47:19 följande:[/quote-nick]Än är mensen inte kommen och jag går idag på BIM+2, ska jag behöva åka och köpa nya tester idag? Hade varit kul att testa innan sambon åker bort må-torsdag. Känner inga tecken på att mensen skulle vara påväg, men brösten blir ömmare och ömmare. ... jag som hade räknat bort graviditet?? Testade negativt på BIM-3...ska jag våga testa igen?[
Tycker absolut att du ska testa igen! ????
-
Tack <3GrönTröja skrev 2014-10-20 09:31:22 följande:
Ge inte upp hoppet. Kan vara så att det inte har tillverkats så mycket hormoner än. Vänta någon dag till och testa. Gärna på morgonen då värdet är som högst :) Jag håller tummarna för dig!
-
Det var som jag trodde! Tant röd kom på besök i morse. Så det är bara att ta nya tag då. Då blir det alltså från och med nu jag ska försöka klura ut när jag har ägglossning... Så då är nog gubben iväg på jobb.... Så svårt att få ihop det :(
-
Beklagar! Sköt om er <3GrönTröja skrev 2014-10-27 11:21:21 följande:
Ringde Barnmorskemottagningen idag pga alla mina knepiga flytningar som jag haft i en vecka. Och igår kväll började det Lomma riktig blödning som håller i sig. Dom tyckte det lät som missfall, då man i min vecka 7 (6+2) kan få som en mens när man får missfall. Men dom tyckte jag skulle ringa gynmottagningen så dom kunde kolla. Ringde dit, dom tyckte också det lät som ett missfall. Men att jag skulle vänta ut det hemma. Får jag jätteont, eller om mina graviditetssymptom fortsätter så skulle jag ringa tillbaka. För då kan det vara rester kvar. Jahopp.....
-
Det är garanterat ett pluss!! Vågar mig på ett grattis :)jvissing skrev 2014-11-22 07:39:32 följande:
tror ni dom här ljusa sträcken är nått att lita på? eller ser jag i syne? (a)
-
Haha inre ens då ;) jag har inte fattat än och mensen är 4 dagar sen ???? jag fick ganska svaga positiva på de där billigare men tydligt på clearblue :) funderar på att köpa ett digitalt där det står GRAVID så jag verkligen ser det ????????jvissing skrev 2014-11-22 07:45:39 följande:
ojj! haha va overkligt det känns, jag går fortfarande och väntar på mensen och det går nog in när den inte kommer skulle jag tro :/
-
Samma här! Köpte ett digitalt idag så ska ta det snart ;) först då går det att tro på det! Grattis än en gång :) ?jvissing skrev 2014-11-22 11:32:46 följande:
Oj haha , måste nog köpa ett Cb digitalt så de står gravid innan jag tror på de :p Men tack , känns helt sjukt!
-
Det råder inga tvivel! Jag är gravid :D Nu fick jag det svart på vitt (och positivt på 4 andra, nu kan ja inte förneka det längre!) ;)
-
Tack! Vad var du i för vecka när du plussade så svaga sträck? :)GrönTröja skrev 2014-11-22 14:42:22 följande:
grattis! :D