• Kiki10

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej! Jag är 22 år och är inne på första försöket, efter 6 år av p-piller! Den 7/10 är det förväntad Bim! Såå jobbigt att vänta!

• Kiki10
    Malin Cc skrev 2014-09-16 22:29:01 följande:

Vill bara börja med och säga stort grattis till er som plussat!!

Jag hoppar in i gruppen jag med.

Är 21 år och bor i Eskilstuna. Har beräknad BIM 7/10 och kör nu på första försöker.

Är så himla spänd och förhoppningsfull! :D

Åh då har du och ja samma Bim! Lycka till!!!:)
  • Kiki10

Jag har bim den 7/10 men kunde inte hålla mig gjorde ett gravtest men det visade neg. Som ja då trodde. Men är mig inte lik! Jag sover super dåligt (vilket ja ALDRIG gör), får hotflashes, kallsvettas under natten, lite ömma bröst, uppblåst mage, diarré i 2 dagar (har inte ätit något konstigt och knappt något alls), humörsvängningar (vilket jag ofta har), och mycket mjölkiga flytningar! Är det någon som plussat som känner igen de här symptomen! Jag vägrar sluta hoppas!! Haha

Sorry för det långa inlägget!

• Kiki10

Är också kissnödig MYCKET mer än vanligt så att det hela tiden trycker!

• Kiki10
    flugsvampis skrev 2014-09-30 08:52:51 följande:

Är vanligt med småblödningar i början av graviditeten sägs det. Så länge du inte har ont eller det kommer mycket blod borde det inte vara något konstigt.

Jättegrattis till plusset!

Det är antagligen en nidationsblödning, det uppstår när ägget fäster i livmodern så lite blödning i början är normalt!
  • Kiki10
    ancl skrev 2014-09-30 09:46:43 följande:

Vad tror ni?

Grattis till plusset! Vänta en eller två dagar och testa med morgonurinet så ser du antagligen ett mkt starkare plus
  • Kiki10
    skepparbarn skrev 2014-09-30 08:14:14 följande:

Tog ett positivt imorse, men var nyss på toaletten och fick lite blod på pappret. Bim+1. Har ingen mensvärk vilket är konstigt, men ja. Besvikelsen är enorm.

Grattis till plusset!
  • Kiki10
    skepparbarn skrev 2014-09-30 10:56:34 följande:

Men det är ju typ 15-16 dagar sedan jag skulle ha äl. :( är inte det lire väl sent? Får se hur det går. Testerna kommer på brevlådan idag så får testa imorgon igen. Annars är det nog tidigt missfall igen..

Det behöver absolut inte vara missfall utan nidblödningen kommer oftast runt v 6 har ja för mig. Och blöder du inte mycket och inte har ont ska du nog inte vara orolig!
  • Kiki10
    Kiki10 skrev 2014-09-30 12:01:53 följande:

Det behöver absolut inte vara missfall utan nidblödningen kommer oftast runt v 6 har ja för mig. Och blöder du inte mycket och inte har ont ska du nog inte vara orolig!

Förlåt nidblödning är inte det som uppkommer då förlåt! Men blödningar behöver inte vara farliga. Min syster hade lite små blödningar fram till v 20 tror ja utan att de va farligt och nu är hennes lilla dotter 1 mån gammal. Skulle det däremot blöda mycket och göra ont kan det va bra att kolla upp det.
  • Kiki10

Inte ens hunnit plussa ordentligt men fick idag ett tidigt missfall. Så jävla jobbigt speciellt när det är första försöket!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!