Hej :) jag är snart på bim +3 (imorgon bitti)
Jag har testat varje dag senaste två dagarna hehe.. Fått neg varje gång :/ idag kollade jag på testet efter 1-2 h och då är där ett svaaagt streck? Räknas det eller är det ogiltigt eftersom det inte är inom ramen? Ska väl tilläggas dock att man såg det
tydligast om man höll testet mot en glödlampa.. Men ett streck var där, höll sambon med om också :s frågan är det var ett spökstreck?!
Gah känns som mensen ska komma närsom.. Sprungit på toa 20 ggr idag o kollat.. Men icke.. Imorse kom det dock ytterst lite brungula(?!) flytningar, och igårkväll kom det ytterst lite svagt ljusrosa på pappret när jag kissat, men inget blod. Ngn som har liknande? :)
Frallanz skrev 2014-09-22 00:16:01 följande:
Välkomna alla nya pluss-jägare! ;)
Vad kul att det trillar in fler som vill följas åt, det blir man glad av!
Jag själv känner mig rätt avslappnad nu, inför försök nr 1. Vill inte stressa upp mig för hört att det minskar chansen att ägget ska bli befruktat (låter rätt logiskt så sant är det nog).
För er som är ny så har jag BiM 12/10 så min första ÄL är på ingång nu i dagarna :)
Ni som gått över bim och ännu inte fått mens, när tänker ni testa om ni inte redan gjort det?
Och ni som inte gått över bim, har ni känt av nåt annorlunda med er denna månad? :)
KRAM PÅ ER ALLESAMMANS ?