• LovelyD

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej!

Hoppar in här med, vi har precis börjat med bebistillverkningen. Jag är 25 och han är 26.

Ska ha min mens om drygt en vecka.... får se om den kommer eller om det blir en bebis :) Kan tillägga att jag har ont i brösten, väldigt ömma och det sticks nere vid livmodern... någon som vet vad det kan vara? Tidiga graviditetstecken ;) ?

• LovelyD
    Frallanz skrev 2014-09-15 23:23:58 följande:

Välkommen! :)

Jag har hört att det kan sticka vid livmodern som tidigt gravtecken, jag har aldrig känt det nångång (vad jag minns), men så har jag aldrig varit mer än skengravid heller. Håll oss uppdaterade om gravtest osv! :)

Välkommen in i värmen!

Håller tummarna för er! :)

Tack snälla! Det ska bli spännande och följas upp. Uppdatering kommer ;) Ta hand om er!
  • LovelyD
    Nemijah skrev 2014-09-16 10:58:54 följande:

Illamående, svettningar, sömnproblem och dragningar från magen och ner i ljumskarna - vågar man hoppas eller är det kanske en skengraviditet igen? :P Vill ju sååå gärna och hoppas så innerligt på en liten bebis!

Hoppas det går hela vägen :) Håller tummarna! Roooooligt
  • LovelyD

Hej allesammans!

Har bim nu i dagarna, vi får se hur detta går. Har ont i magen och nederdelen. Likadan känsla precis innan jag ska ha min mens... hmm vet inte vad som spökar riktigt :) Funderar även när jag kan göra ett test?

• LovelyD

Nu är mensen över och nu är det dags för bebistillverkning :) Späääännande..!

Lycka till alla!

• LovelyD

Nu får vi se hur det går.. ;) Ägglossnibg idag och inatt var det bebistillverkning... Långt kvar till bim men såå spännande. Hoppas! :D

• LovelyD
    Frallanz skrev 2014-10-12 16:27:28 följande:

Hej allihopa!

BiM idag, sov en timme och testade sen direkt efter powernapen nyss.

Här har ni resultatet.

Jag är LIVRÄDD!!! :)

Grattisssss till er, va roligt! Äntligen.

Har BIM nästa lördag, längtar tills jag kan testa mig!

Njut :)
  • LovelyD

Hej!

Nu inväntar vi också BIM, 18/10. Mådde illa igår eftermiddag, och har haft konstig känsla runt magen... Har köpt ett test. Ska försöka hålla mig till helgen innan jag testar :) Det ska bli så spännande... Hoppas hoppas!!

• LovelyD
    louise1992 skrev 2014-10-14 17:58:38 följande:

Jag har också BIM 18/10 om man räknar på en menscykel på 28 dagar, Om inte mensen kommit innan den 21 så testar jag nog då, för att få ett säkrare svar

Jag har varit väldigt trött i ett par veckor och förr förra helgen fick jag en enorm smärta i ländryggen som jag fortfarande känner av. Molande värk och småstick i "tjejmagen" emellanåt OCH ett himla sug efter sötsacker! Är som ett monster som vill stoppa allt sött i munnen! Matlusten har dock förvunnit något... MEN inga ömmande bröstvårtor!Skäms

Hoppas inte att jag inbillar mig... Kommer bli så besviken om jag får ett -, efter alla symptom och allt "ansträngande" även fast man hellre hade velat sovitOskyldig hihihi. bara att börja om på ny "KULA" om det inte går vägen denna gång!

Jag längtar till att testa, min mens är liite oregelbuden en dag upp en dag ner men ska försöka hålla mig till söndag, om den inte kommit då så gör jag ett test :)
    Jag har inte ont i brösten heller, känner ingeting speciellt förutom att jag är oerthört pigg, och igår eftermiddag mådde jag fruktansvärt illa, och imorse lite grann.. Hmmm, kanske något? :) elr det är kanske tidigt och känna av det. 

Sitter och äter choklad, sötsugen här med. 

Håller tummarna för oss ;) efter allt "ansträngande" ;) hihihi..
  • LovelyD

BIM idag, har inte det minsta lilla symptom för mens... Håller mig till imorgon bitti innan jag testar :) Lääängtar. Första gången gilt kanske ;)

Trevlig helg!

• LovelyD

Oh.. Bim + 2 och ett minus på testen. Hmm... Mår smått illa då och då.. huvudvärken är på besök ofta :/ Vad händer? Brösten känns okej och inget tecken på mens...

:)

• LovelyD

Frallanz:

Hur mår du? Blödning är normalt, hoppas du njutee av graviditeten.

Jag testade i tisdags morgon och inget plus! :/ Fortfarande ingen mens och inga symtomen att den är på gång. Fråga är när ska jag testa igen? :)

• LovelyD

Hej vänner!

Det var ett tag sen jag var här inne, men nu har jag plussat och är gravid i vecka 5.

Lycka till allesammans!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!