louise1992 skrev 2014-10-14 17:58:38 följande:
Jag har också BIM 18/10 om man räknar på en menscykel på 28 dagar, Om inte mensen kommit innan den 21 så testar jag nog då, för att få ett säkrare svar
Jag har varit väldigt trött i ett par veckor och förr förra helgen fick jag en enorm smärta i ländryggen som jag fortfarande känner av. Molande värk och småstick i "tjejmagen" emellanåt OCH ett himla sug efter sötsacker! Är som ett monster som vill stoppa allt sött i munnen! Matlusten har dock förvunnit något... MEN inga ömmande bröstvårtor!
Hoppas inte att jag inbillar mig... Kommer bli så besviken om jag får ett -, efter alla symptom och allt "ansträngande" även fast man hellre hade velat sovit hihihi. bara att börja om på ny "KULA" om det inte går vägen denna gång!
Jag längtar till att testa, min mens är liite oregelbuden en dag upp en dag ner men ska försöka hålla mig till söndag, om den inte kommit då så gör jag ett test :)
Jag har inte ont i brösten heller, känner ingeting speciellt förutom att jag är oerthört pigg, och igår eftermiddag mådde jag fruktansvärt illa, och imorse lite grann.. Hmmm, kanske något? :) elr det är kanske tidigt och känna av det.
Sitter och äter choklad, sötsugen här med.
Håller tummarna för oss ;) efter allt "ansträngande" ;) hihihi..