Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Hejsan hej! Är på försök nummer två och precis haft äl, hoppas hoppas! Med tanke på djungeln av känslor och tankar så kan det vara skönt att få dela med sig lite :)
Hejsan hej! Är på försök nummer två och precis haft äl, hoppas hoppas! Med tanke på djungeln av känslor och tankar så kan det vara skönt att få dela med sig lite :)
25, sambo 29 år och bor i Oslo.
Stort grattis till er som plussat! Så roligt och spännande :) Vad är era symptom?
Illamående, svettningar, sömnproblem och dragningar från magen och ner i ljumskarna - vågar man hoppas eller är det kanske en skengraviditet igen? :P Vill ju sååå gärna och hoppas så innerligt på en liten bebis!
Ja hoppas kan man ju alltid :) Spännande Luttanlej, gud så roligt det hade varit. Håll oss underrättade om vad som sker! Någon mer som plussat? Hoppas vi alla får göra det snart :D
Stort grattis Luttanlej :D Så underbart!
Var hos doktorn idag då jag mått skit sista veckan, han testade där men det var negativt. En vecka kvar till BIM så kanske kan hålla modet uppe? Igår och idag har jag sovit mellan 18-08, händer aldrig annars! Och så har jag haft väldigt mjölkiga flytningar och inte alls så torra som dem brukar bli efter äl. Vad tror ni? Fortsätta våga hoppas?
Tack för att du håller hoppet uppe och åter ett stort grattis! Det ger så mycket hopp nä jag ser att andra plussar, känns som en myt med positiva test när jag tänker för mig själv oftast.
Vad har du mer för symptom Luttanlej?
Någon mer som vaknat med näsblod när ni varit gravida? Kanske konstig fråga men gjorde det idag och det hör ju inte till vanligheterna.
Godmorgon! Bim -3, huvudvärk, kissnödig, näsblod, krampar till i tjejmagen, förhöjd tempereratur och riktigt dålig i magen (ursäkta info).
Hur går det för er andra? Någon mer som plussat eller har symptom på att göra det? :)
Stort grattis till er som plussat :D
Tack! Hur går det för dig?
Det är säkert en nidblödning! Hoppas det!! Hur långt har du till bim? Jag testade på bim -7. Jätte tidigt men fick ett svagt streck ändå.
Har bim 23:e. Har jag inte fått mens imorgon så testar jag på morgonen :) Spännande!
Grattis Snäckis!!!
Lyckan är så sjukt totalt och jag plussade imorse, bim+7, har fegat riktigt mycket med att testa :P Vilken känsla!
Bim+2 och inge mens i sikte. Trodde den kom i fredags morse men det var bara lite blod och sen kom det inge mer. Haft flytningar och ibland har det vart lite rosa eller brunt blod i. Molvärk till och från, uppblåst som bara den. Hade ont av jeansen i går, tvungen hade de uppknäppta när jag satt i bilen. Tog test i fredags morse Apotekets hjärtans egna men det vart som ett pluss i stället för två streck bredvid varandra. Sen testa igen vid lunch och höll mig i två timmar men det var neg. Ska nog köpa cb i dag och testa i morgon bitti.
Tack, men vet inte om det var nidblödning. Hände 2 gånger i går också att de kom lite blod när jag kissa, men bara på pappret inget mer. Köpt ett digitalt, så ska ta de i morgon bitti :) <3
Grattis till er som plussat och ni som fortfarande väntar, ge inte upp! Jag kände inte min ägglossning alls och har inga typiska symptom, trodde inte alls på denna gång och så var det nu det tig sig. Det kommer även om det känns lite hopplöst på vägen ibland <3 Kan bara säga att det är så värt längtan och väntan :)