• Reggi

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

hejsan :)Min mens tog slut i torsdags så nu väntar jag bara på ägglosningen :) Är på sjätte försöket just nu

• Reggi

Jag är 29 år och bor i Örebro. Vill helst slippa alla tankar om symtom för det är jobbigt. Men det är skönt att man skriva av sig till andra som är med om samma sak :)

• Reggi
    Luttanlej skrev 2014-09-16 21:54:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig..

Härligt grattis :)kram
  • Reggi

Väntar in äl, enligt app jag har så har jag äl idag. Tempen är förhöjd och har lite molvärk. Så i kväll så är det massa mys med sambon :)

• Reggi

Vad härligt , grattis :)

snäckis skrev 2014-09-20 20:51:32 följande:

Fattar inget....jag har plussat! Trodde aldrig att jag skulle lyckas.

• Reggi

Har bim om exakt en vecka idag, brösten ömmar inte alls. De brukar börja öma på äl + 3/4 . Känns som att de kommer bli en lång vecka :) lite molvärk till och från, men känns inte alls som det brukar göra mellan äl och bim.

• Reggi

Är på bim -4 och det känns inte alls som det brukar. Inga ömma bröst alls, förut har det gjort ont att ha bh på sig. Har bara en brännande känsla i brösten. Mindre molvärk och i natt hade jag fruktansvärd halsbränna. Vill inte hoppas för mycket heller, för man blir så ledsen om man inte plussar.

Håller tummarna för dig :)

bellsi skrev 2014-09-30 07:45:19 följande:

Hej, nu är jag också tillbaka:)

Vi sexa mellan dag 9 och 16, 5 gånger under den perioden. Försöker sexa för att vi vill de och inte känna press:) men det är svårt.

Har bim cirka 10/10 så nu väntar med spänning:)

När han ni bim? hur har det gått för er? 

Jag fick natten till söndags jätte ont i nedre magen/äggstockar?livmoder? och det har hållt i sig ända till nu med, vet inte om det är tecken inbillning eller annat:)

Kram*vi håller tummarna

• Reggi
    moasam skrev 2014-09-30 14:46:46 följande:

Nån som brukar få som mensvärk kring äl?

Ja jag brukar ha väldigt ont kring äl
  • Reggi
    bellsi skrev 2014-10-02 15:22:30 följande:

Hur går det för er på BIM listan:) nyfiken. känner ni något? ingen som testat?

Känner typ inget, molvärken känns knappt och brösten ömmar inte alls. Mått illa till ochfrån i några dagar. Men kan även vara magsjukan som vi har på jobbet just nu. inte testat, tänkt och göra de i morgon på bim -2
  • Reggi

Precis testat och det var negativt :( tråkigt, men så länge jag inte får mensen i morgon så finns det hopp

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!