Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
hejsan :)Min mens tog slut i torsdags så nu väntar jag bara på ägglosningen :) Är på sjätte försöket just nu
hejsan :)Min mens tog slut i torsdags så nu väntar jag bara på ägglosningen :) Är på sjätte försöket just nu
Jag är 29 år och bor i Örebro. Vill helst slippa alla tankar om symtom för det är jobbigt. Men det är skönt att man skriva av sig till andra som är med om samma sak :)
Jag kunde inte hålla mig..
Väntar in äl, enligt app jag har så har jag äl idag. Tempen är förhöjd och har lite molvärk. Så i kväll så är det massa mys med sambon :)
Vad härligt , grattis :)
Fattar inget....jag har plussat! Trodde aldrig att jag skulle lyckas.
Har bim om exakt en vecka idag, brösten ömmar inte alls. De brukar börja öma på äl + 3/4 . Känns som att de kommer bli en lång vecka :) lite molvärk till och från, men känns inte alls som det brukar göra mellan äl och bim.
Är på bim -4 och det känns inte alls som det brukar. Inga ömma bröst alls, förut har det gjort ont att ha bh på sig. Har bara en brännande känsla i brösten. Mindre molvärk och i natt hade jag fruktansvärd halsbränna. Vill inte hoppas för mycket heller, för man blir så ledsen om man inte plussar.
Håller tummarna för dig :)
Hej, nu är jag också tillbaka:)
Vi sexa mellan dag 9 och 16, 5 gånger under den perioden. Försöker sexa för att vi vill de och inte känna press:) men det är svårt.
Har bim cirka 10/10 så nu väntar med spänning:)
När han ni bim? hur har det gått för er?
Jag fick natten till söndags jätte ont i nedre magen/äggstockar?livmoder? och det har hållt i sig ända till nu med, vet inte om det är tecken inbillning eller annat:)
Kram*vi håller tummarna
Nån som brukar få som mensvärk kring äl?
Hur går det för er på BIM listan:) nyfiken. känner ni något? ingen som testat?
Precis testat och det var negativt :( tråkigt, men så länge jag inte får mensen i morgon så finns det hopp