Kattproblem
Tack, har sagt det till sambon några gånger men jag får tillbaka att jag tjatar.
Tycker det är lite hans ansvar då det är hans katt..
Tack, har sagt det till sambon några gånger men jag får tillbaka att jag tjatar.
Tycker det är lite hans ansvar då det är hans katt..
Tanken har slagit mig och det är inte omöjligt att det blir så om inget händer snart...
Så här ligger det till, jag har redan gjort mig av med en hund innan vi flyttade ihop pga att två hundar i en liten lägenhet skulle inte fungera.
Egentligen var det inte på tal om ngn katt då den här lilla damen bodde hos min sambos mormor innan då han inte hade tid för henne. Men vad händer?
Katten fungerar inte med mormorns egna katter och eftersom det är min sambos katt och ansvar så hamnar hon självklart hemma hos oss.
Jag gör inte av med en till hund, just nu tar jag med mig min hund vart jag än ska någonstans och försvinner inte katten så försvinner både hunden och jag.
Den respekten kräver jag av den jag lever med särskilt när vi dessutom väntar barn ihop.
Exakt, det har jag också kommit fram till. Hon har ett starkt revir behov och det visade hon även när hon bodde med två andra katter, så fort hon hade flyttat över till oss så började de trivas igen.
Vissa ändringar har skett i hemmet, numera får hon inte vara i vårt sovrum.
Hunden sover med oss under natten och dörren är stängd.
Det är rätt jobbigt att ha den här kontrollen över hund och katt i längden så
för mig ÄR nästa steg att flytta ut tills katten fått ett nytt hem.
Jag har redan förklarat att skulle det hända ngt med hunden så ryker både hunden och jag på studs frågan är om han fattar allvaret, tveksamt...
Exakt, det har jag också kommit fram till. Hon har ett starkt revir behov och det visade hon även när hon bodde med två andra katter, så fort hon hade flyttat över till oss så började de trivas igen.
Vissa ändringar har skett i hemmet, numera får hon inte vara i vårt sovrum.
Hunden sover med oss under natten och dörren är stängd.
Det är rätt jobbigt att ha den här kontrollen över hund och katt i längden så
för mig ÄR nästa steg att flytta ut tills katten fått ett nytt hem.
Jag har redan förklarat att skulle det hända ngt med hunden så ryker både hunden och jag på studs frågan är om han fattar allvaret, tveksamt...