Inlägg från: Anonym (blocket.se) |Visa alla inlägg
  • Anonym (blocket.se)

Kattproblem

Ni kan annonsera på blocket.se om nån vill överta katten. Men vaccinering är nödvändigt hur ni än gör. Likaså avmaskning är en idé.

• Anonym (blocket.se)
    Anonym skrev 2014-09-11 14:17:51 följande:

Tack, har sagt det till sambon några gånger men jag får tillbaka att jag tjatar. 
    Tycker det är lite hans ansvar då det är hans katt..

För din hunds skull. Flytta ut med din hund tills han gjort sig av med katten. Ett öga kan rispas sönder på en bråkdels av en sekund av en kattklo.(.
  • Anonym (blocket.se)
    nemo1 skrev 2014-09-11 15:50:15 följande:

Sälj hunden då. Varför ska han göra sig av med sitt husdjur och inte du??? Är katten kastrerad?

Läs problematiken i TS. Det blir en sanitär olägenhet - förutom då att katten ger sig på hunden.
  • Anonym (blocket.se)
    Lexa78 skrev 2014-09-15 14:33:52 följande:

Hej! Vill meddela att katten har fått ett nytt hem hos en vän till mig, hon får nu leva som ensamkatt och har möjlighet att vistas ute om hon så önskar. Som det låter så funkar det bra, hon sköter alla sina behov i kattlådan och håller på att bekanta sig med sin nya familj. Skönt för oss är att hon kommer till ett tryggt hem hos ngn vi känner och att hon mår bra.

Min sambo kände själv att det här var bästa tänkbara lösningen för oss alla och vi var båda överens.

Åh vad skönt att det löste sig så bra.:)
Svar på tråden Kattproblem