• Anonym (:))

Med en tjej men kan inte sluta tänka på kukar

Hej, jag är uppenbarligen bi. Har varit med med både killar och tjejer men på senare år dras jag bara till tjejer - i alla fall på det känslomässiga planet. Jag är också med en tjej och vi har ett fint sexliv. Men.

Jag kan inte sluta tänka på kukar. Jag bryr mig inte om männen egentligen, men deras kukar liksom... Även när jag och tjejen myser kommer tankarna. När jag onanerar fantiserar jag massor om att bli penetrerad, med andra ord jag saknar det grymt mycket!

Och nej, hjälper inte med en dildo, inte det minsta. Vill ha den riktiga kuken.

Har funderat på att ta upp det med tjejen, som jag är jättekär i, men vågar inte. Tror att hon kommer att bli svartsjuk, hon har inget intresse av kukar vad jag vet. Min dröm är att vi tar in en kille i sovrummet, enbart för knullets skull.

Är det bara jag?

• Svar på tråden Med en tjej men kan inte sluta tänka på kukar
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 21:48:18 följande:

Alltså jag skulle ha tagit upp det om jag var du. Alltså vet hon ens att du är bi? Kan ju vara en bra ände att starta det hela med liksom.

Varför skall hon bli svartsjuk av att ni bara pratar om något?

Nja, alltså, inte så att hon inte vet att jag varit med män och att jag gillar det med. Det hon inte vet är att jag även nu fantiserar väldigt väldigt mycket om sex med en man. Känns på något sätt som otrohet i tanken. (Även om det som sagt verkligen bara är kuken jag är intresserad av :)
    annorledes skrev 2014-09-09 06:57:31 följande:

Ledsen men antingen så pratar du med henne eller så måste du låta allt stanna vid en tanke/fantasi.

Sen måste du och alla andra här som fantiserar om än det ena å de andra inse att man måste inte uppleva alla fantasier och om inte ens respektive är med eller har accepterat det så är det otrohet och därmed förbjudet.

Mm men alltså, har liksom inte några planer på att göra ngt i lönndom ( utom att fantisera ). Men för att spinna vidare, ni andra som är med tjejer, känner ni igen saknaden efter kuken? När jag blir kåt pulserar det och värker där nere, då är det ju just penetrationen som "behövs" för att få lindring... Samtidigt gillar man egentligen tjejer... Litet dilemma där. :(
    annorledes skrev 2014-09-09 21:35:07 följande:

Tror inte du är ensam, det enda tragiska i detta är att ni ska förstå att det inte är något konstigt. Men man får inte göra det på bekostnad av någon annan och dennes känslor.

Ta å titta på lite bögporr och dra av dig själv om det trycker på å du inte kan släppa tanken.

Bögporr??? Nej inte alls, killar som sätter på killar tänder mig inte det minsta. Det jag i så fall gillar är straight porr där killen sätter på tjejen. Eller helst lesbisk porr där en kille är med på trekant....
    Anonym (c) skrev 2014-09-09 22:07:21 följande:

är det inte lätt är det inte rätt

???
    Anonym (:)) skrev 2014-09-09 22:04:21 följande:
    Bögporr??? Nej inte alls, killar som sätter på killar tänder mig inte det minsta. Det jag i så fall gillar är straight porr där killen sätter på tjejen. Eller helst lesbisk porr där en kille är med på trekant....
    För övrigt hjälper varken porr eller onani särskilt mycket... Det är i mig jag vill ha den, inte bara titta på den.. Skäms
    Anonym (Strap on?) skrev 2014-09-14 19:15:37 följande:
    Prata med din tjej å se om ni kan skaffa en strap on så hon kan sätta på dig? :)
    Mm, jo, vi har allt pratat om det. Kanske kan lindra något, men nja, blir visserligen tänd på den tanken också men inte lika tänd som på tanken på en riktig kuk Obestämd
Svar på tråden Med en tjej men kan inte sluta tänka på kukar