BF inom två månader
Usch, förstår precis hur du känner nu när du är förkyld. Jag var det för någon vecka sedan och jag gick också och undra varför man måste vara förkyld när man är gravid. Förjävligt är det..
Hoppas verkligen att du kan samla kraft ändå om din förlossning nu skulle starta snart.
Jag har sovit bra inatt faktiskt. Min sambo kom på att vi kunde ju byta sida i sängen eftersom han har en hårdare sida och jag en mjuk. Han sa det så snällt som nu när jag väger "lite" mer kanske det är bra att ligga på den hårda sidan. Hehe..! Men det gjorde underverk, nu kan jag vända mig utan att behöva få så ont och hoppa som en flodhäst .
Idag har jag mer ont i blygbenet, det känns som att det knakar till varje gång jag reser på mig. Och ryggen gör ondare. Vet inte om jag ska ligga, sitta eller stå. Jag hoppas bara att det är tecken på förlossning. Mitt mål är att inte behöva gå på bm besöket på fredag kl 10.
Kram och krya på dig.
Vad hade du för bf-datum innan UL?!
Jag hade ju 8/10 från början och det är ju fullmåne 8/10 så jaa, jag ha ju fått upp förhoppningar igen som den optimist jag är.. "Denna natten är det miraklet vill komma till oss" haha hoppet är det sista som lämnar... ;)
För övrigt ha det varit en helt vanlig dag med mkt sd mensvärk osv.. Inga ovanligheter iaf.
Ja du få ta o sova på hans plats nu de sista dagarna.. :) all extra sömn man kan få är guld värd !!
Tack ska du ha! Hoppas du haft en bra dag och få igång en förlossning inatt ;) kram