Jag tömde tarmen två gånger inatt, hade lite smått ont i blygbenet när jag gick upp, men nu känns det jätte bra. Förutom att jag är tjock och går klumpigt. Var på loppis innan idag och där fick jag några tajta sammandragningar. Men det avtog när jag kom hem.
Sitter just nu i soffan och vilar som vanligt. Sambon tyckte vi skulle baka en massa kanelbullar så att förlossningen kanske satte igång. Han verkar också vara mer än redo nu.
Anhöriga börjar fråga nu också varje dag om hur det går och hur jag mår. Så jag blir bara mer otålig. Den där lilla människan inne i magen vill jag ha i min famn NU.!
Vi är så otåliga, MEN kan du tänka dig att inom tre fjuttiga veckor har vi dom här.?! Tror jag kommer bli lite mer tokig om du får din bebis innan jag. Tror inte jag går över tiden iallafall eftersom dottern kom i tid.
Här hemma blir det nog inte mer mys innan bebisen är kommen, hehe. Sambon får nöja sig med handen
Nä, planer har vi inte helrör några förutom att vi kanske ska ha gäster ikväll, så skulle något hända kastar vi ut dom
Var hos en vän igår föresten som skällde på mig och sa till mig att jag måste sluta tjata och se så sur ut. Haha. Det börjar nog synas nu att man är otålig.
Hoppas du får en bra dag och att vi föder inom kort. Kram
Pernilla0414 skrev 2014-10-04 09:35:36 följande:
15 är ju jättebra!
Närmare 20 kilo mer än vad jag brukade väga :/ dock gick jag upp ännu mer med dottern, 34 kg :O haha
Kan tänka mig att ju yngre syskon desto mer fart hemma. Ha ju en 10 åring så det är ju inte så mycket "fart" på det viset.
Haha ja jag "älskar" verkligen nör jag får massa mensvärk i samband med sd. Då får man ju förhoppningar att det är nära. Tycker de avtagit ganska rejält, mina förvärkar. Hade foglossning igår, halsbränna hela natten, sjukaste jag varit med om!!
Nä jag ha fått nog av att vara gravid!! Vill ha bebis NUU !! Så nära är vi men känns så långt borta. Om man ändå visste när det skulle börja , då hade dagarna varit enklare att ta sig igenom :)
Haha syns i ansiktet, sjysst ;) man kan ju alltid hoppas det är ett tecken!
Ja sex är ju inte det lättaste nu.. Känner mig så jäkla osexig!! Det bli alltför sällan nu, en vecka sedan sist.. Nä vill Krysta nu istället ;D
Lördag idag, undra var dagen ha att bjuda på,, man ha ju inte vågat boka något för man hoppats så mkt på förlossning haha
Hur mår du idag?