BF inom två månader
Dom är så underbar ibland våra barn.
Min dotter chockade mig imorse. Hon hoppa upp ur sängen, gjorde allt hon skulle. Sen sa hon, vilken hjälpsam mamma du är. Hon ändrade sig dock snabbt och sa att jag var en envis mamma istället. Haha.!
Dom stunderna är så viktiga tycker jag och man skiner upp som en sol när barnen är snälla. Det gjorde min dag imorse så denna dagen blir nog bra.
Ingen förlossning inatt heller fast jag går som en tjock pingvin och det trycker på. Så det måste nästan vara dags snart..
Lägger till dig på instagram om det är okej.? Så får vi lite mer inblick i varandras vardag
Antog att du redan hade kudde där, men lika bra ifall du missat det tipset :)
Jaa jag är så nyfiken på hur stor min är. Tro han väger runt 4000 när han kommer ut..
Ja min lilla tioåring fråga nästan varje dag "hur många dagar är det kvar?!" :)
Och när jag hämta henne från skolan, "å mamma, jag hoppas alltid att du åkt till förlossningen när jag är i skolan och att du ringer till mig i skolan och berättar att jag blivit storasyster!"
Och igårkväll när hon skulle sova berättade hon att hon skrivit en dikt om hennes syskon i magen. Rubrik "I längtans tider" haha så gulligt :))
Haha ja den frågan ha dykt upp några ggr, om det gör ont. Och jag hymlar aldrig heller utan säger hur det är och hon ha med sagt "jag ska aaaldrig skaffa barn, isf kaaanske ett bara" ja ikväll frågade jag henne, när tror du att du kommer få barn då?! Hennes svar "tror nog 18 eller 20" jag kommenterade "så tidigt?!" Dottern "vadå tidigt, du var ju 17"
Haha Nää, (fyfanken för att bli mormor vid 35 års ålder) men de kan jag inte säga till henne men ska nog tala henne tillrätta sinom tid, tidigast 25 ;)
Instagram : P3rni11a
Nu ska jag blunda också, godnatt !