• M39

BF inom två månader

Nu är jag oxå inom 2 månadersgränsen

Ska bli kul och få följa er andra här som väntar på era småskruttar.

Mitt Bf är 29/11 enligt RUL.

• M39

Själv fick vi tipset att ta en färdknäpp...men vem fan har lust m d i det sista??!. Dock hjälpte det, på em var ja tillbaka på förlossningen...

Håller tummarna för att era gryn kommer snart

• M39

Precis min mening kände precis dsamma.

Pernilla0414 skrev 2014-10-14 10:58:27 följande:

"Upprepade samlag i tät följd är kanske inte det vi suktar mest efter i slutet av graviditeten, och speciellt inte när det bara handlar om att få ut en liten envis bebis.

Det är inte så konstigt att många tror att det skulle kunna finnas ett samband mellan sex och förlossningsstart eftersom ämnet prostaglandin, som används när man sätter i gång förlossningar på kemisk väg, även finns i liten dos i mannens spermier. Men mängden i mannens spermier är så otroligt liten att det inte ens skulle hjälpa om man så höll på som kaniner i 24 timmar, än mindre de 2-3 utlösningar som myten talar om.

Retningar på livmodertappen och/eller sammandragningar utav orgasm kan ju iofs tänkas dra igång förlossningen men bara om bebisen är mogen för att födas"

Läste det här för någon vecka sedan och tänkte äsch, ingen mening då ju. Men är man desperat nu så ska jag fan prova detta med, även om jag känner mig som en fet flodhäst och inte känner spec mkt sug efter sex när jag ser ut så här och när bebis är hyperaktiv hela tiden.

• M39

Jättegrattis till prinsen! Skönt att det är bra med Er trots allt, usch vilken pärs ni gått igenom.

Kram!

Svar på tråden BF inom två månader