För tidig utlösning - min resa
Tråden är 10 år gammal. Men jag har också typ samma problem och en numera kåt fru. TS berättelse är ganska lik min men jag har tränat upp mig. Kan oftast hålla 5-15 minuter numera.. Men det är fortfarande startstop som gäller, att vara otroligt försiktig de första minuterna.. ibland måste vi ligga helt still efter penetration.. och när frun är nära och sätter fart kommer jag alltid för tidigt och jag får fortsätta med dildo eller smeka henne till orgasm.
Vi har under 25 år testat det mesta och jag slår ett slag för penisring och kondom! Vet inte om det är åldern som gör det (40+) men med ringen så håller stånder och jag kan köra vidare efter en utlösning och hålla på riktigt länge. Vi kör utan skydd så därför kondom som min fru avskyr.. annars kör vi oftast avbrutet och då är det start-stop som gäller.
En annan metod som inte alltid fungerar är att nästan komma, ligga helt stilla och känna hur penis pulserar men spänna sig så att den inte pumpar fram sperma. Då kan man köra på ordentligt en stund innan man kommer igen. Detta fungerar kanske 20% av gångerna men lyckas det känner man sig som en kung!
Annars har vi testat xylocain som inte fungerade och flertalet olika bedövningsspray och bedövningskrämer. Jag har aldrig testat piller. Analt fungerar lite bättre, tvärt om vad många säger är det slappare och det går att köra betydligt hårdare utan att komma.
Min fru har en låda med leksaker och ofta löser hon sin orgasm själv om vi har en snabbis på morgonen. Jag tycker att det är skönt att jag vet att hon blir tillfredsställd men det tog tid att komma dit. Hon kommer också snabbt så dagen brukar numera börja med att jag kysser henne ömt, smeker henne över blygdläpparna tills jag känner att hon är rejält våt, sen för jag in den, kommer på ett par juck, räcker henne satisfyern, går upp och sätter på kaffet så kommer hon tillfredsställd och lycklig till frukosten ett par minuter senare.
Att komma snabbt kan alltså absolut vara en fördel, ofta kör vi en snabbis i köket eller på toaletten medan barnen är på annat håll! Då brukar hon suga på min örsnibb och leda min hand sitt hennes sköte och viska att hon är redo :)