Inlägg från: Erikali |Visa alla inlägg
  • Erikali

Första barnet, BF maj 2015.

Hej alla! Jag är 21, bor i Södermanland och är i v. 4+4 idag, så alltså i vecka 5. Hade inte alls väntat mig detta denna månad men är enormt lycklig! Idag fyller min sambo år, vilken present han fick. Det blev tredje försöket, första barnet för båda två. Hoppas att allt går vägen för oss alla, lycka till! :)

• Erikali

Jag skulle tro att det är väldigt individuellt. Det finns kvinnor som inte känner något alls under hela graviditeten. Jag tänker precis lika mycket som dig på symtomen men jag tror egentligen att det allra bästa bara är att slappna av! Ett MA/MF brukar kännas som mensvärk så jag hoppas och tror att det bara är dina symtom som tagit en liten paus :) Jag är i v.5 4+6 idag, känner absolut ingenting förutom någon ilning och illamående på morgnarna

• Erikali

Går in i v.6 imorgon tror jag. Har sedan i tisdags mått illa hela förmiddagen. Lite molvärk till och från. Mina symtom verkar komma nu, inte märkt något alls tidigare

• Erikali

För de som undrar ang bf. Ta första dagen i senaste mensen. Lägg på ett år, minus tre månader, plus 7 dagar.

Min sambos pappa väntar barn med sin sambo, hon är beräknad till idag. Det blir alltså mindre än 9 månader mellan våra bebisar. Både jättekonstigt och samtidigt jättespännande! Vi har berättat för dem men ingen annan vet. Jag är orolig för vad mina föräldrar ska säga...

Svar på tråden Första barnet, BF maj 2015.