IdaRos skrev 2014-09-11 16:43:57 följande:
Tack! Och grattis till dig med!! Ja känns så roligt att det gick ändå :) Det skumma är att den dagen som jag tror att jag blev gravid stämmer inte alls med ägglossningen. Så jag börjar tro att jag mest har slösat bort en väldigt massa pengar på ÄL-stickor som visat fel!! Jag hade mens senast 15e augusti. Jag har gjort uträkningar på lite olika ställen, här på familjeliv, i gravid appen och på
Libero.se och alla datum blir olika men de ligger ändå lika i tid det tidigaste skulle vara 17e maj och det senaste 21 maj. När hade du din sista mens första dag?
Jag tog två test på samma dag, ett vanligt och ett som visar vilken vecka. Men nu vågar jag inte ta något mer test för jag är rädd att det ska visa "inte gravid". ;)
Vi ska på inskrivningssamtal 29/9. Hoppas man kan få göra något tidigt UL då bara för att få det ännu mer bekräftat och att det känns lite mer verkligt.
Tack så mycket!

Ne inte min heller... Enligt gravidappen skall jag ha den 15 maj och enligt libro den 9 maj.
Jag hade min sista mens första dag den 9 augusti.
Enligt Libro: Är jag i V.6 och att jag hade ÄL17 augusti....
Enligt Gravidappen: Är jag gravid i v. 5, dock står inte ÄL här...
Men... Enligt P tracker så hade jag ÄL den 21 augusti...
Så någonstans mitt i mellan då kanske
Jaha! Vad tidigt? Eller är det för att ni har försökt 1 år? Kan inte så mycket om detta än...
Men de känns ju heeeelt overkligt!! Min sambos leende är obeskrivligt när han kommer hem från jobbet och får syn på mig

hihi
Maj... LÅÅÅNGT dit
Hur tänker ni göra med inköp? Tror ni på skrock och kommer inte att köpa något för en barnet är fött eller kommer ni att köpa in då och då...?