minismurf86 skrev 2014-09-11 17:02:47 följande:
Tack så mycket!

Ne inte min heller... Enligt gravidappen skall jag ha den 15 maj och enligt libro den 9 maj.
Jag hade min sista mens första dag den 9 augusti.
Enligt Libro: Är jag i V.6 och att jag hade ÄL17 augusti....
Enligt Gravidappen: Är jag gravid i v. 5, dock står inte ÄL här...
Men... Enligt P tracker så hade jag ÄL den 21 augusti...
Så någonstans mitt i mellan då kanske
Jaha! Vad tidigt? Eller är det för att ni har försökt 1 år? Kan inte så mycket om detta än...
Men de känns ju heeeelt overkligt!! Min sambos leende är obeskrivligt när han kommer hem från jobbet och får syn på mig

hihi
Maj... LÅÅÅNGT dit
Hur tänker ni göra med inköp? Tror ni på skrock och kommer inte att köpa något för en barnet är fött eller kommer ni att köpa in då och då...?
Nä jag vet inte varför så tidigt. Det va BM som föreslog det datumet.
Jag har inte vågat köpa något än. Men jag tänkte att efter inskrivningssamtalet ska jag köpa ebba von sydows gravidbok! Och efter vecka 12 ett sånt där gravidsmycke kanske :)
Min syster får barn om ca 3 veckor och då kommer vi ju köpa present till henne o hennes bebis.. så kanske att jag köper något till oss då oxå.
Har du köpt något??
Jamen visst är det härligt :) Min man blev också jätteglad och det känns så roligt att man har en sån fantastisk hemlighet ihop. Jag har iofs berättat för min familj. men annars är det ingen som vet.
ja så långt till maj! man önskar att man kunde spola fram tiden. Jag längtar till det börjar synas :)