Inlägg från: maalinrob |Visa alla inlägg
  • maalinrob

Första barnet, BF maj 2015.

Hej hej!

Jag är 25 år och bor i Norrland. Väntar vårt första barn nu, och det känns superspännande!
    Kan fortfarande inte riktigt tro att det är sant, men vill inte hoppas på för mycket heller då det är så pass tidigt ännu. Är i v 6 nu skulle jag tro.
    Svårt att veta då jag slutade med cerazette i april och direkt efter det fick jag min första mens, efter det så kom andra 18 juni, och sedan den tredje 26 juli. Och ingen i augusti, dock är väl det inte så konstigt när jag har något litet som växer i magen :)

Grattis till er andra som plussat, och lycka till!

• maalinrob
    Starshaped skrev 2014-09-09 19:08:47 följande:

Vad härligt att höra att vi är så många som ligger så lika i våra graviditeter!

följer gärna er alla!

Kram och grattis till oss som lyckats bli gravida!

Det bästa och mest skrämmande känslan i världen!

Hur mår ni alla just nu? Några grav.tecken?

:)

Det kan jag allt hålla med om :)
    Kommer verkligen bli spännande att få följa er alla.

Själv så har jag molvärk och illamående till och från under dagen. Även tunga och ömma bröst.Trött om dagarna och sedan så sover jag dåligt under nätterna. Nu inatt så vaknade jag 4 gånger. Så hoppas verkligen att de inte håller i sig!!

Men annars så mår jag hur bra som helst! Glad

• maalinrob
    H@llon skrev 2014-09-10 12:28:08 följande:
    Jag sover också ganska dåligt. Jag somnar lätt men vaknar några timmar senare och har då svårt att somna om, ofta flera gånger per natt. Gör ju även att jag blir trött på dagarna..
    Precis samma sak för mig med! Dock bara att kämpa sig igenom.
    Jag är inte heller så speciellt sugen på varm mat. I veckan har det blivit mycket sallad och mer mackor än vanligt..
Svar på tråden Första barnet, BF maj 2015.