Inlägg från: Palle76 |Visa alla inlägg
  • Palle76

Mammor i maj 2015

Spännande :), jag är också nyplussad och hoppas på det går hela vägen, oroar mig varje dag att nåt e fel ;)

Har en son på 3, 5 innan och är ensamstående

• Palle76

Bor i Falkenberg, har också bf 13 maj Ska göra ul 23 okt för att kolla att allt är ok :) Hoppar att göra fosterdiagnostik, hur tänker ni andra ( om här är nån annan ) över 35?

• Palle76

Har också mått väldigt illa, fått tabletter mot det. Har tyvärr fått säga nej till massa jobb för jag vart mer eller mindre säg liggandes mer än 3 v :(

• Palle76

Nä jag tänker inte kolla nåt, för för mig spelar det ingen roll om bebbe har down syndrom Jag mår mycket sämre denna grav, typiskt, för lilleman behöver ju sin mamma med. Är ju ensam så lite jobbigt men det får gå. :)

• Palle76

Systrarna har fullt upp med sina familjer, men det ordnar sig säkert :) det får gå även om jag börja känna mer o mer att jag kanske inte ändå vill o orkar en liten till, men accepterar o gillar läget

• Palle76

Var på ul igår och såg den lille o hur hjärtat slog, så häftigt när man ser det

• Palle76

Härligt :) nu ska man vänta några v till innan man får se den lille igen :) Ska ni kolla kön?

• Palle76

Jag är för nyfiken så jag ska kolla kön, gjorde det med lilleman också :) jag ska på ul 15 december o känns som evighet dit. Har ni börjat känna nåt i magen än?

• Palle76

Ibland tror jag att jag känner nåt :) Sonen var väldigt still så han kände jag knappt alls Längtar med tills jag känner mer, blir mer verkligt då med på nåt sätt :) Bebis pappa skickade blommor idag för att muntra upp mig i allt illamående o höst väder

• Palle76

Hade med velat göra ul lite oftare ;) jag har tvärt emot dig, en underaktiv skörtel så tar prover för o kolla medicineringen bara

Svar på tråden Mammor i maj 2015