• Missyk

BIM oktober 2014 -

Kände man sig lika gravid runt bim innan man försökte bli gravid?;)

• Missyk
    rosali84 skrev 2014-10-22 21:40:56 följande:

Tog ett till, fast jag inte skulle ta fler nu. De första kunde jag se svaga svaga streck på. Därefter fick jag helt blanka och även helt blankt på CB. Idag ser det ut så här. Ännu ett spökstreck? Ska aldrig mer köpa dessa från Gravidkollen iaf :( Kände igår, med säkerhet, att mensen var på g. Idag; ingenting. BIM-1. Dags att ta ett möte med Anonyma Graviditetstest-missbrukare ;)

Jag vill inte vara sån, men jag ser tyvärr inget streck på detta testet.
    Men jag hoppar SÅKLART att du får ett fint plus i alla fall!

För du hade BIM imorgon väl, du kanske är låghormonare  bara :))
    Håller tummarna för dig med

• Missyk

Alltså tjejer, vi är ju redan lite knäppa som vi är, eller hur :)

Nu syftar jag bara ;) till alla test som vi slänger massa med pengar

på för att gång på gång bli...besvikna..?

Vad är egentligen vitsen med ÄL? Nu när vi försöker är det väl bara att köra på, så missar vi ju inte ÄL i alla fall. Vi kan väl bjuda våra gubbar på några extra ligg, för de lär ju inte liggas lika mkt när vi äntligen har fått våra efterlängtade plus, som de görs nu :) Eller har jag fel  ?;)

Tycker bara dessa icke fungerande äl testerna stressar ännu mer, och bara gör allt.. jobbigare.... Det som egentligen är intressant är ju OM man har äl, vilket testen inte visar i alla fall.

Natt-tjat :D

• Missyk

Jag hade hopas på att tråden skulle funka lite bättre :( Men tycker lite som du,att det mest har blivit en tråd man hoppar in i och visar upp sitt plus, och mest är intresserad av sig själv. Tyvärr. Sen har det blivit svårt att hänga med då det är många medlemmar här nu..

• Missyk

Kul med alla nya plus!!:) grattis flickor!!

Missförstå inte mitt förra inlägg.. Jag tycker såklart att det är jättekul att se alla plus! Men svårt att hänga med, och tycker inte någon fått direkt svar på sina frågor, inget illa menat :)

Det var mest ett svar på det som stod över

• Missyk

Trist med alla neg resultat :( Jag öskar att vi kunde få.plus allihopa!

Själv närmar jag mig bim, långsamt. Har såklart redan testat tok-negativt, såklart :P

Några som närmar sig bim som.känner sig gravida?

• Missyk

Vad tror ni?? Är det någon som har fått spökstreck med dessa testen¿?

• Missyk

Isabell dom.säger ju att ett plus.är ett plus?? ;)

Så jag säger grattis till dig!! Men jag vad tror ni om mitt?? :)

• Missyk

Isabell tycker du kan testa imorgon!:)

Har bim runt 3nov, så de va ett tidigt test!! Därför jag är orolig över att det är ett spökstreck :(

Svar på tråden BIM oktober 2014 -