• Lizzie09

BIM oktober 2014 -

Illamåendet är hemskt nu ikväll, känns som kräken åker upp och ner i halsen hela tiden (lät inte så trevligt, menmen..) och det sticker och drar i livmodern. Brukar ju vara rätt lätt att inbilla sig illamående när man letar symtom, men detta är inte inbillning. Antingen är det väl graviditet, maginfluensa eller matförgiftning från min egen matlåda, haha! Time will tell!

• Lizzie09
    fruannie skrev 2014-10-10 10:10:02 följande:

Jag blev nog aldrig inskriven i listan men jag har hållt mig lite ifrån familjeliv också för att inte bli för besatt. På vårt tredje försök lyckades vi och jag plussade precis på bim+3 :D phphr4Iy973142.jpg

Grattis! :)
  • Lizzie09

Har BIM på måndag, men tänkte eventuellt testa imorgon. Är väldigt svullen om nedre delen av magen, har plötligt fått fet hy, har väldigt ömma och svullna bröst och mår riktigt illa av matos.. Snart får man reda på om det är mensen som orsakar allt detta eller om det kan bero på någonting annat :)

• Lizzie09
    Swerro skrev 2014-10-11 07:10:25 följande:

Åhhh mina supersvaga test visade sig va ett litet pyre <3 phpS2k7GR57848.jpg

Grattis! :)
  • Lizzie09

Testade mig också imorse, och det Kan ha varit ett tunt streck där. Vågar dock inte börja hoppas då jag är rädd att mina ögon spelade mig ett spratt. Testar imorgon igen så får vi se! :)

• Lizzie09

Det är med stor nervositet jag lägger ut denhär bilden, är mina ögon knäppa eller kan det vara ett tunt, nästan obefintligt, streck till? Är på BIM -2

• Lizzie09
    nygift skrev 2014-10-11 11:51:10 följande:

Rätt dålig kvalité på bilden men tycker jag ser ett svagt streck :)

Ja jag var tvungen att zooma in på bilden och så skakade jag så dant när jag skulle ta kortet, haha!
  • Lizzie09
    nygift skrev 2014-10-11 12:42:48 följande:
    Haha jag förstår det. När jag fick + så körde jag på cbs plus test när de visa plus otrodde inte pådet så körde på digitala o satt o bara skaka så dagen efter så tog jag ännu ett test bara för att vara säker haha. Tog ett test i onsdags också bara för att blev lika skakas fast jag rddan visste svaret haha
    Kan förstå det :D Måste vara helt underbart att få sitt plus klart och tydligt! :) Stort grattis till dig! :)
  • Lizzie09
    Janna84 skrev 2014-10-11 20:37:26 följande:
    Fin text smile1.gif

Grattis till alla som plussat och en stor kram till er som får kämpa vidare <3

Lizzie09, jag tycker mig se ett svagt streck. Hoppas att det är tydligare imorgon!
    Åh gör du också det, vad spännande! :) Håller tummarna stenhårt för att det ska visa något på testen imorgon också!
Svar på tråden BIM oktober 2014 -