• Lizzie09

BIM oktober 2014 -

camifranky skrev 2014-09-21 15:40:59 följande:
    Hehe okej, jobbigt läge :p hoppas du kommer fram till nåt. Jag har äl idag så grabben min är på väg hit så vi kan sexa ;)
    Haha ja verkligen! Har beställt nya tester nu som förhoppningsvis kommer på tisdag :) Tror inte att jag är gravid, men testar för att utesluta det helt :) Fortfarande mensvärk då & då och som ibland strålar ut i höfterna.

Härligt, lycka till :D Hoppas det tar sig!
  • Lizzie09

Har ÄL på måndag, så nu börjar det ääntligen närma sig :D Är skördefest här på ön nu i helgen (en av mina absoluta favorithöjdpunkter på året!) så helgen kommer nog gå rätt fort :) Har beställt hem CB fertilitetsglidmedel för att öka på chanserna lite extra, är det någon av er som provat det? :)

• Lizzie09
    Missyk skrev 2014-09-26 12:13:18 följande:

Lizzie är du från Visingsö?:)

Nope, det är jag inte :)

(Heter egentligen inte Lizzie, vill bara inte gå ut med mitt riktiga namn innan vi plussat och gått ut med graviditet ;) )
  • Lizzie09
    Missyk skrev 2014-09-26 12:23:49 följande:

Lizze90 hehe nä tänkte bara eftersom att jag visste det var en sk skördefest där:) Förstålit stt man inte har sitt riktiga namn här ;)

Hannap hur har det gått för dig?:)

Säger välkommen till alla nya här :) kul!

Sen har jag en fråga. Det är ju som såhär, har man ägglossning för sent i en cykel, alltså om man den infaller dag 22 av 28, kan ju detta påverka chansen att bli gravid, fungerar det även tvärt om? Att man kan få äl för tidigt efter mens. Och att även detta påverkar chanserna negativt?

Ja okej :) Njäe, jag bor på ett annat ställe där skördefesten är väldigt populär ;)
  • Lizzie09

Nu är det äntligen dags för ÄL för mig, så håller vi både tummar och tår för att det ska ta sig här hemma! :)

• Lizzie09

Nu är ÄL över, håller tummarna stenhårt för att det ska ha tagit sig! :) BIM 13/10

• Lizzie09

Har en bra känsla med denna månad också, hoppas hoppas hoppas! :) Dock 12 låånga dagar kvar till BIM

• Lizzie09
    moasam skrev 2014-10-03 10:14:22 följande:

Nån mer som dagen/dagarna efter äl haft ont läängst ner i magen? Innan underlivet börjar precis. Det liksom spänner på nått sätt och känns obehagligt. Typ som när man är kissnödig och hållt sig så länge att det gör ont:p kanske har ont där för att vi haft så mycket sex? Haha...

Jag känner precis likadant! ÄL +4
  • Lizzie09

ÄL +7 idag. Mått illa hela dagen, höll på att kräkas av lukten av mat på jobbet idag (jobbar där vi får mat från storkök). Ömma bröst och tycker att hela jag känns svullen. Även om det är väldigt tidigt så tänkte jag ta ett test på onsdag innan jag ska in och operera ut en visdomstand (!!). Hoppas verkligen på det bästa! :)

Svar på tråden BIM oktober 2014 -