• Missyk

BIM oktober 2014 -

Vad kul att ni är så många nya i tråden! Nu har vi massor med tummar vi kan hålla :)

Själv tror jag att jag har Äl vilken dag som helst nu, känner de i magen och ser det i trosorna haha!

Såg ni pratade om Äl tester, pfhaa de där fungerar inte på mig heller. Får bara fjösiga utslag på dom, aldrig något som ser positivt ut. Ändå så envisades jag med att testa igen denna månaden..och guess what, fortfarande ingen stegring! Däremot tunna streck, bättre än förra gången jag testade :)

• Missyk

Roligt att se så många nya i tråden , välkomna! Ska bli kul att hänga ihop tills de där plusset kommer :)

Jag har haft en torr månad på sexfronten. Och är väldigt säker på att det i te tagit sig , så ja längtar bara efter tant röd så man kan börja försöka på riktigt!:) Jag ska minsann också få in en taktik som ska funka med sexhandet!! Just nu har munsår

• Missyk

Hur går de för er som närmar er bim? Är bi några som lyckats få till de på Äl?:)

• Missyk

En fråga till er! Är allas karlar också med på alla tokerier?:) Tänker mest när de bara ska sexas för bebis skull och på "rätt" tid

• Missyk

Kul att det är så många karlar som verkar vara med på hela grejen!:) tänkte om de bara va vi kvinnor som e lite knasiga ;)

• Missyk

Ser att ni diskuterar Äl test. Och förstår att ni alla har de digitala? Har testat med stickor, och ja tycker aldrig de stegrar! Så på dag 19 slutade jag med de, har ju bara 29dagar cykel! Har testat en gång innan, inga utslag då heller! Men vet ju att jag , iallafall då, funkade som ja skulle då jag fick ett plus.

Nästa månad ska jag också gå all in för ett seriöst försök! För oktober månad ska minsann inte karl-skrället iväg på mina Äl dagar ;)

• Missyk

Lizze90 hehe nä tänkte bara eftersom att jag visste det var en sk skördefest där:) Förstålit stt man inte har sitt riktiga namn här ;)

Hannap hur har det gått för dig?:)

Säger välkommen till alla nya här :) kul!

Sen har jag en fråga. Det är ju som såhär, har man ägglossning för sent i en cykel, alltså om man den infaller dag 22 av 28, kan ju detta påverka chansen att bli gravid, fungerar det även tvärt om? Att man kan få äl för tidigt efter mens. Och att även detta påverkar chanserna negativt?

Svar på tråden BIM oktober 2014 -