Inlägg från: Ellonbellon |Visa alla inlägg
  • Ellonbellon

BIM oktober 2014 -

Vi längtar också, känner oss så redo man kan bli innan det är dags. Men vi känner väl också att man inte kan älta det månad ut och månad in. Jag brukar säga att nu måste vi köra på extra några dagar, och sedan pratar vi inte så mycket om symptom eller så :P

Vi bor i Norge också så vi blir lite pressade att få till det före december. Annars missar man upptaget till barnehage och då får man gå hemma utan lön till barnet är (nästan) 2 år!

• Ellonbellon
    1StoltMamma
    Jag har också ÄL-stickor. Provade först med en lite billigare variant och var alltid osäker på om det verkligen var ett startk sträck, tyckte aldrig det var lika starkt som teststräcket. Men provade med clearblue digital med dubbelindikator denna gång och då fick jag glad gubbe. Får väl se om det gjorde någon skillnad, visar sig om mindre än två veckor :)

Har också köpt clearblue med enkel indikator (eller vad dom heter). Hoppas jag aldrig behöver använda dem! Jag tror stickorna som är av enklare variant kan vara svåra att tyda för många.
  • Ellonbellon

Vi har haft olika taktiker, denna gången låg vi i som fan. Flera gånger om dagen i flera dagar. Solig

• Ellonbellon

Uff, många som inte känner sig på topp nu. Trist. :( Hoppas det snart sker något bra som får er på bättre tankar!

• Ellonbellon

Jag tänker som så att människarasen hade varit utdöd om kvinnorna gick runt och alltid oroade sig för att vara gravida. Har väldigt svårt att tro att massage kan påverka. Men det finns ju gravidmassage så du kan väl ta det om du är orolig?

• Ellonbellon

Välkommen Em13! :)
    Vad kul att ni ska börja nu, hoppas ni släpper vänta alltför länge! :)

• Ellonbellon

Min man ligger i, så att säga, när det är äl. Han vet att jag har det för jag berättar (att han inte får dra i den :P). Men han är mer lugn däremellan, även om han anar symptom också, och frågar ibland hur det känns och hur jag mår. Han frågar också när jag ska testa (alltså när man BORDE testa), men han vet nog inte hur mycket jag testar ibland...

Svar på tråden BIM oktober 2014 -