BIM oktober 2014 -
Hej! Hoppar in här :) har Bim 20/10 och det är vårt 2 försök efter att vi förlora vår pojke i v. 21 i magen pga en infektion jag fick :( har 2 barn sen tidigare men min kille har inga. Så nu hoppas vi på det bästa :)
Hej! Hoppar in här :) har Bim 20/10 och det är vårt 2 försök efter att vi förlora vår pojke i v. 21 i magen pga en infektion jag fick :( har 2 barn sen tidigare men min kille har inga. Så nu hoppas vi på det bästa :)
Lägg gärna in mig i Bim listan någon som kan :) tack!
Hej! Vill gärna vara med på bim listan. Har bim 20/10 2:a försöket. Har två barn sedan tidigare.
Tack! för att jag vart tillagd på Bim listan :) nu väntar jag på att mensen ska ta slut..
Jag kunde inte heller låta bli
Har BIM den 8
Ser ni???
Hörrni brudar! Idag vaknade jag av molvärk sprang upp o kollade om min mens kommit icke tog ett cb fick ett svaaaagt + rev upp förpackningen på det digitala gravid 1-2 herregud säger jag bara vi har lyckats !!! Så lycklig att jag bara skakar trodde verkligen jag var skengravid
Tant röd kom igår 2 dagar för tidigt
Lägg gärna in mig i november listan 14/11 tredje försöket.
Hej! Min mens kom tidigare denna månad, skulle egentligen komma 20/10 men om någon sitter vid en dator så lägg in mig i novemberlistan istället BIM 14/11 3:försöket
Tack på för hand
Hej tjejer! Hur går det för er? Nu är min mens över och nu väntar jag på äl, en låååång vecka dit. Det var tungt när mensen kom denna gången men försöker tänka som någon annan skrev här varje minus är ett steg närmare +
Hoppas ni får en fin fredag!
Dags för äl-tider, jag är laddad och taggad. Den här gången ska det ta sig
Och grattis till er alla som plussat :)
Ni som har plussat, har ni några magiska tips?
Det är väldigt svårt att tänka på något annat :-/ borde ha äl idag men bara jätte svagt utslag på Stickan men jag har haft ägglossningsflytningar hela veckan. Kan äl vara försenad el kommer den inte alls?? Brukar alltid få jätte ont också men känner ytterst lite bara :(
Sitter fortfarande på toalettstolen i badrummet och håller i mitt graviditetstest.
Jag är på BIM + 7 nu och jag har nyss fått reda på att jag har en liten bebis i magen.
Jag är alltså gravid, konstigt nog så känner jag mig väldigt lugn just nu, har med andra ord jag har nog inte kommit till 110% insikt
att en liten bebis som kommer växa sig stor och redo för att sedan komma ut och ligga på mitt bröst.
Jag känner mig harmonisk och lyckligt, och hopppas att allt kommer att gå bra hela vägen fram.
Jag önskar er alla andra ett stort lycka till!
Fullt utslag på äl Stickan, att man kan bli så glad över det
Nu har vi gjort allt vi kan denna månad och nu blir det att invänta BIM. All denna väntan hela tiden..
Blir skakis på riktigt nu!! :D äntligen!!