BIM oktober 2014 -
Vill gärna vara med jag också!
Krishna, 26 år. 1:a barnet, 5:e försöket. BIM 28/9
Jag har en menscykel på bara 22 dagar så BIM hamnar i september men jag hoppas att det inte gör något!
Vill gärna vara med jag också!
Krishna, 26 år. 1:a barnet, 5:e försöket. BIM 28/9
Jag har en menscykel på bara 22 dagar så BIM hamnar i september men jag hoppas att det inte gör något!
Krishna, såg att du är first runner up på litstan!:) Känner du något ?
Nopp inga barn förut. Har två hundar som är våra barn :)
Så går man och känner efter ifall man känner något. Så känner man något, googlar på det och det är ett gravsymptom och så hoppas man. Men blir besviken när mensen kommer iaf. Så det är riktigt farligt att känna efter för mycket har jag märkt :)
Någon gång tycker jag ju att sin tur ska komma. Andra lyckas så lätt medan andra får nöta och nöta. Men ja, hehe, man måste ju testa lite olika vinklar och metoder under försökens gång!
Hej! Hakar gärna på!
BIM 12/10, första barnet, tredje försöket
Ah, okej, håller tummarna att de kan ge något svar. Du har säkert äl! Var inte meningen att oroa dig i onödan eller så. Men skönt att ha en tid så att du kan kolla upp det!
Tror det är bättre att köra utan taktik egentligen, men det är ju så svårt! Speciellt om man vet ungefär när det "borde" ta...
Precis! Där är vi väldigt lika. Jag tänker, känner och läser väldigt mycket. Medan sambon tar det mer lugnt. Han kan fråga något ibland och jag har ju blivit som ett uppslagsverk nu så jag kan ge honom ett svar :)
Vi längtar väldigt mycket båda två efter ett litet barn. Vi har flyttat till större mycket tack vare bebisplanerna :)
Jag är så sjukt frustrerad. Lite privat men min har har fått en skada på sin privata del. Vilket gör att vi inte kan ha sex förrän det har läkt, om någon vecka eller så. Såå opassande, jag räknar med att ha ägglossning på fredag. Så den här månaden lär det inte bli något men jag hänger kvar i tråden med ny BIM i november då så småningom.
Självklart tycker jag synd om gubben min, men han har inte särskilt ont eller så, så mest är jag bara frustrerad och lite sur över att det hände nu mitt i verkstaden...
Igår gick tvättmaskinen sönder, idag fick jag mens och avslutade sedan kvällen med att krocka bilen med grannen. Vill bara gräva mer mig i ett djupt hål och försvinna ett litet tag.
Ägglossningen har förmodligen varit (ingen stenkoll då jag inte får utslag på stickor) så nu väntas det på BIM 28 sep :)
Denna gången kör jag på ägglossnings test. Denna gången kommer ägget inte undan haha
Det sägs att få massage som gravid är inte så bra. Men det kan väl inte vara någon fara innan man ens vet om man är gravid, eller vad tror ni? Behöver verkligen lite avslappning efter helgens arbetspass...