BIM oktober 2014 -
Hoppar också gärna in här, händer för mycket i BIM- septembertråden på dagarna att jag inte alls hänger mer på vad som händer!
BIM 7/10. 29 år, första barnet, 3 försöket
Hoppar också gärna in här, händer för mycket i BIM- septembertråden på dagarna att jag inte alls hänger mer på vad som händer!
BIM 7/10. 29 år, första barnet, 3 försöket
Hej hej! Försöker att inte hänga här inne så mycket för att jag inte ska haka upp mig på bebisgrejen för mycket. Är ju då man har svårt att bli med barn har jag hört :p
Jag borde iaf ha ägglossning runt mån-ons, men tänkte börja med teststickorna från imorrn :)
Hur mycket tror ni att koffein påverkar chanserna att bli med barn/missfall? Vill helst inte dra ner på kaffet förrän jag vet att jag haft äl eller fått +, men om det påverkar är det klart jag gör det redan nu isf.
Oj Hehehe vad bitter jag lät!
Men för att ändå vara lite allvarlig. Självklart ska man tänka på vad man stoppar i sig men en normal konsumtion av vad det än är skadar inte. Försök att leva som vanligt! Det finns så mycket jag har avstått de senaste 1 1/2 året för att jag trott att jag ska bli gravid. Idag sprang hela mitt kompisgäng ett lopp, jag avstod från att anmäla mig då vi alla trodde att jag skulle vara höggravid. Sen tog ju platserna tyvärr slut. Att försöka bli gravid är som att sätta sitt liv på hold. Men när det där tar längre än man tror kan man gå miste om ganska mycket.
Hejsan är det okej att haka på denna tråd? Tycker det är så många i de andra som jag är med i :)
Har bim den 4/10 vi är inne på vårat 11:e försök med första barnet. Har kört på cl ägglossningstester o fått fullt utslag . och jag är 23 år gammal :)
Läste på internet idag om en studie som gjorts för att se vad kaffe (koffein) gör mot fostret när man är gravid. Endast 2 koppar om dagen sla tydligen påverka fostrets tillväxt negativt så att de blir små o inte växer tillräckligt :/ läskigt om det är så eftersom rekommendationerna är på 3 koppar om dagen. Kommer hålla mig till max 1..
hej får man hoppa på här?? jag hade min mens i fredags så om mindre än 14 dagar kommer ja göra mitt första försök till att bli gravid:) det kommer bli min 3e isånnafall.. lever ensam så blir insiminering.