BIM oktober 2014 -
Har BIM på söndag, får jag va med ändå?
Har BIM på söndag, får jag va med ändå?
Tack!! :) när har du BMI?
Jaha!! Nu kom mensen :( .....igen. Två dagar tidigare än beräknat, konstigt!! Jaja men då blir det säkerligen BIM i oktober iaf.. Känns lite hopplöst faktiskt. Har ju ändå försökt några månader nu. Ska försöka med bidrottninggele och se hur det går.
BIM-lista28/9 Krishna, 26 år, 1:a barnet, 5:e försöket
?/10 Ellonbellon, 28 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
2/10 MissyK, 27år, 2:a barnet, 2:a försöket
2/10 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 5:e försöket
3/10 Fjällsippa, 34 år, 1:a barnet, 6:e försöket
4/10 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 6:e försöket
7/10 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 2:a försöket
5/10 Anonym1980 33 år, 2:à barnet, 6:e försöket
Fick konstig mens, två dagar för tidigt och mens sedan i 4 dgr men sen nästan blodiga flyningar i 7 dagar totalt sen mensstart 5 sept. Aldrig varit så innan. Kollade i morse men va negativt :(. Så nästa bim blir antingen 5 okt (om 30 dgr) eller 7 okt (om menscykeln är 32 dgr). Blir lååångt väntan!! Nån annans mens som beter sig konstigt?
Blinkande gubbe i 3 dagar och Glad oblinkande gubbe idag på äl-test :) Vi myste igår, är det bäst att mysa på ikväll med eller ta varannan dag? Vad tror ni?
Anonym1980
Jag hade blinkande en dag och sedan fast. Vi körde på två gånger om dagen vid hög och två gånger dom två dagarna med maximal och så en gång den fjärde dagen. Inte fått resultat ännu men... du måste nog göra det du tror mest på. Kvantitet eller kvalitet. Vi körde på kvantitet denna månad och hoppas att det blir många fler med kvalitet då också :)[/quote]
Får se om lusten faller på ikväll då 1 gång om dagen borde ju va ok?
Attans blev visst lite fel där.., ska stå...
Får se om lusten faller på ikväll då en gång om dagen borde väl vara ok, eller?
Har BIM 7 okt. Lh stegring 23 sept. Inte fått ont i brösten 1 v innan som jag brukar få och ingen PMS fr.o.m. Hell :). Känner ilningar ibland i brösten och lite molvärk i magen. Nu 4 dgr innan BIM tycker jag brösten blivit större men inte alls så ömma som de brukar vara. Hur har det varit och är det för er som plussat och ni som väntar (eller inte) på mens? Grattis till alla ni som plussat :) håller tummar och tår för er andra!!
Molvärk har jag känt av till o från sen onsdags tycker också att mina bröst känns större fast är nog mer önsketänkan :)
Missat att du skrev normalt brukar jag ha svin ont i brösten en vecka innan mens men inte denna gång började få ont igår o så.känns de som vårtorna sticker ut mer eller man ska säga men återstår att se:)
Hörrni brudar! Idag vaknade jag av molvärk sprang upp o kollade om min mens kommit icke tog ett cb fick ett svaaaagt + rev upp förpackningen på det digitala gravid 1-2 herregud säger jag bara vi har lyckats !!! Så lycklig att jag bara skakar trodde verkligen jag var skengravid
Då kom då den där jävla mensen igen!! :'( så trött jag blir på det här.
Grattis till er som plussat nyligen :),
www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-progesterall
Där är länken :),
Blir skakis på riktigt nu!! :D äntligen!!
Grattis!!
När har/hade du bim?
Jobbigt när cykeln inte är regelbunden! Min pendlar mellan 24 och 30 dagar. Blev så efter första barnet (född oktober 13). Innan jag fick honom var den som en klocka på 30 dagar. Men räknar med 27 dagar denna månaden så bim 14/11